thorsan Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hepp Hvis jeg legger sata driveren på cd funker dette under innstalasjon av XP, eller må det ligge på floppy? Har nemlig ikke floppy i maskina og tenkte stikke ned å kjøpe meg en raptor som jeg skal stappe os på, litt kjipt om jeg ikke kan bote fra den fordi jeg ikke har floppy.. _ Thorsan Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 det enkleste er å låne en floppy. du har sikker noen kompiser som har. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er ikke sikker med WinXP, men Win2k er h0re på det området. Der MÅ du ha floppy for å installere på en SATA-disk Lenke til kommentar
muffe Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du må nok dessverre ha floppy... Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Kan da ikke stemme, Blir forbannet når jeg hører slikt. Men jeg kjøper den alikevel Takk for hjelpen folkens _ Thorsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå