Frekvens Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Heihei, må ut å kjøpe nytt nettverkskort snart, ettersom at riggen min har stått med en ufungerende nettverksport i godt og vel 6 måneder nå.. Tenkte da at jeg kunne kjøpt noe mer i tillegg. Noen tips til hva jeg kan kjøpe? Er ikke produktet på tilbud blir det uaktuelt. Har en Logitech G9x med slitt ledning, som jeg tenkte å enten strømpe om, eller ei ny mus. Prismessig blir det vel ikke mange kronene å spare pga. frakt o.l. ved å kjøpe ny strømpe osv. så det blir nok det siste, altså å kjøpe ny mus. Noen tanker? Vurderer også nytt skjermkort, hvor mye penger må jeg ut med for å få noe bedre enn det jeg allerede har (GTX 580)? Mener å huske at kortet sleit litt med noen få spill for å holde dem stabilt på 120hz. 60hz@1080p er uaktuelt for meg. Noen innspill? Takk for svar ** Bør vel egentlig spare for å få råd til forsikring til førstebil, men faen heller.. psjpsj Endret 23. februar 2014 av Frekvens Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Da må du sjekke komplett eller DI osv for å se om de har tilbud... Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Å holde spill stabilt på 120 fps krever 2 skjermkort og en sprek CPU. Spesielt om du tenker å ha høye grafiske innstillinger. Så du har satt deg ett veldig kostbart mål. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Kødder nå IAmTheNorwegianGamer? Du kunne jo like godt linket meg til lmgtfy.. Har jo sjekket, lurte på om dere hadde noen innspill utenom dette. Trenger ikke høyeste innstillingene Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Kødder nå IAmTheNorwegianGamer? Du kunne jo like godt linket meg til lmgtfy.. Har jo sjekket, lurte på om dere hadde noen innspill utenom dette. Trenger ikke høyeste innstillingene vent litt å kjøp deg 790 GTX Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Kødder nå IAmTheNorwegianGamer? Du kunne jo like godt linket meg til lmgtfy.. Har jo sjekket, lurte på om dere hadde noen innspill utenom dette. Trenger ikke høyeste innstillingene Nei jeg `kødder` Ikke? Hvorfor skal jeg sjekke når du kan sjekke selv... Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 790 blir nok litt utfor budsjettet, elller hva jeg er villig å bruke.. Du hjelper ikke til IATNG. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Dette kommer helt ann på budsjettet ditt. Gtx 770/780 er gode kort. Eller AMD sin R9 serie 280x/290. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 790 blir nok litt utfor budsjettet, elller hva jeg er villig å bruke.. Du hjelper ikke til IATNG. Skulle jeg hjelpe, Eller forklarer at du kan åpne en ny fane i nettleseren og søke på DI, KP eller andre nett butikker og se om det er tilbud... Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Gi faen? Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Gi faen? oioioi gutt d var da frøktans språk brug på deg, fysj av meg Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Gi faen? Slapp av, mann. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Så jysla unødvendig å komme med kommentarer når det ikke hjelper på noen måte.. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Gi faen? Modent... Haha!! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Så jysla unødvendig å komme med kommentarer når det ikke hjelper på noen måte.. Og du tror at din kommentar hjelper deg selv med å få seriøs hjelp fra andre? Endret 23. februar 2014 av BirgerCaC Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Husk at slike barnslige kommentarer og drittslenging kan medføre at moderator stenger tråden. Konstruktiv kritikk er alltid bra, og forumet finnes for å få hjelp. Hjelper lite å bli irritert eller forbanna med ett tastatur under hendene gitt. Til obs!!! Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Ta heller dette i en PM til moderator istedenfor å diskutere dette her.. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Ta heller dette i en PM til moderator istedenfor å diskutere dette her.. Smart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå