AnonymDiskusjon Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Hei. Jeg har et lite problem med navlen, og det er at den lukter ubehagelig etter noen timer ute av dusjen. I tillegg er det rødt i og rundt den, og den ser litt rar ut på innsiden; som om det er opphovnet inne i der. Luktproblemet og rødfargen kan godt skyldes at jeg har litt mage og det er en fold akkurat der navlen er, så den blir innestengt. Men før jeg drar til lege (noe jeg ikke har veldig lyst til), spør jeg her: er det noen andre som opplever noen av disse problemene? Slik ser den ut (ikke åpne med mindre du tåler å se litt hud) Om noen syns dette ikke virker unormalt, så setter jeg pris på kommentarer. Anonymous poster hash: d6d9a...834 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Her står det om noe lignende: http://www.lommelegen.no/legesvar/infeksjon-i-navlen Kom deg til legen! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 På spebarn er det vanlig å vaske navlen med q-tips og klorhexedin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå