Ukreativtnavn Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Så jeg skal muligens leie en hybel som befinner seg i et hotell. Og jeg lurte på om det hadde vært mulig å få kjøpt eget nettverk der ettersom jeg har en misstanke om at nettverket der er litt shady. Har ikke så veldig mye peiling på dette og google ga lite svar. Så funker det å få kjøpt eget nettverk og sette det opp der? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 type egen nettlinje eller type VPN for å skjule trafikken? Lenke til kommentar
Ukreativtnavn Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Egen nettlinje tentke jeg på ja Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Det må du nesten ta direkte med hotellet. Regner med at det er forskjeller fra hotell til hotell. 1 Lenke til kommentar
Ukreativtnavn Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Den er grei. Takk for svar Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Du kan jo ha eget mobilt 4G-bredbånd. Da slipper du å involvere hotellets nett. Lenke til kommentar
Ukreativtnavn Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Ja men du får ikke uendelig nett med det? Tenkte på å game med det og sånn Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Spilling på nett er vel ikke så trafikkrevende. Så et 5GB abonnement skulle vere ok.. ev 10GB. Er vel latencyen som er problemet ved bruk av mobilt bredbåndløsninger... Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Latency på 4G er langt bedre enn på 3G, så dersom det er slik dekning der er jo det et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå