Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Egentlig burde vi ordne en enorm forumfest, og så kan de som vil stikke av med en partner for kvelden. Keyparty? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Begynner det å bli creepy nå Akse? Begynner det å bli for mye nå? Jeg kan godt ta med soveposen min å sove på plena til noen andre i natt? Jeg er ikke redd for noe! Plenen er all yours. Det sagt, jeg tror det er varmere inne. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Får jeg ligge i huset? ...Foran peisen?...Tullet inn i ett saueskinn? ...Naken? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Du kan gi meg treningstips. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg kommer hvis Akse kommer.Akse kommer sikkert om du gir han en hånd. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Å så kan jeg vise deg hjorten jeg malte. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg kommer hvis Akse kommer.Akse kommer sikkert om du gir han en hånd. Hhhhåhåhåååå! Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Egentlig burde vi ordne en enorm forumfest, og så kan de som vil stikke av med en partner for kvelden. Jaaa Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg har nok ikke saueskinn, så du får vandre rundt her naken. Hjorten du malte har jeg faktisk sett i bildetråden. Kul den. 2 Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Kaffepause og jeg kommer vet dere, hånd i hånd for å vise verden (og diskusjon.no) for et perfekt par vi er. ... eller jeg er kanskje ikke perfekt, men nå er det faen ikke langt i fra! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg har nok ikke saueskinn, så du får vandre rundt her naken. Hjorten du malte har jeg faktisk sett i bildetråden. Kul den. Avtale. Jeg tar med saueskinn, olje og fotkrem. Men pass på så vi ikke griser til saueskinnet! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Kaffepause og jeg kommer vet dere, hånd i hånd for å vise verden (og diskusjon.no) for et perfekt par vi er. ... eller jeg er kanskje ikke perfekt, men nå er det faen ikke langt i fra! Absolutt. Den siste lille biten du manglet var bare meg, skjønner du. Du er i mål nå! Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Denne tråden kan jo resultere i et par dates den, ser det ut som Endret 27. februar 2014 av Extraterrestrial Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg stiller gjerne på forumfesten med balltre, kakker en av dere i hodet og drar vedkommende hjem til meg for ukontrollerte øvelser i fri dressur 1 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Da liker jeg deg også Akse Duu stikker ikke av med Akse nå?? I såfall må du stille deg i kø! Slapp av ciklide. Jeg er nok feil kjønn for Akse Men jeg steller meg i kø for treningstips Mvh Faller Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Ciklide. Og kanskje noe overfladisk med cakenommy. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg stiller gjerne på forumfesten med balltre, kakker en av dere i hodet og drar vedkommende hjem til meg for ukontrollerte øvelser i fri dressur Hahah note to self: ikke sett deg atme fyren med balltreet. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Amatør. Man må helst ha en viss rekkevidde med et balltre. Det er den som sitter over bordet, eller en plass eller to bortenfor, som burde uroe seg. Den som sitter ved siden av burde være relativt trygg. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Amatør. Man må helst ha en viss rekkevidde med et balltre. Det er den som sitter over bordet, eller en plass eller to bortenfor, som burde uroe seg. Den som sitter ved siden av burde være relativt trygg. I teorien kan han bare pælme balltreet rundt i hele rommet og knocke ut noen. En kompis av meg tok ei rotte ved å kaste skoa si på måfå etter den, tolv meter igjennom lufta i fylla. Han traff og rotta døde momentant. Tity kan ha like mye flaks som Anders hadde. Endret 27. februar 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Altså, hvis man skal vurdere alt som er teoretisk mulig så vil man måtte vurdere ganske mye rart. Som for eksempel at vi når som helst kan bli utslettet av en asteroide som har unngått å bli oppdaget mens den seilte mot Jorda. Det syns jeg blir litt vel sært, når man har kommet inn i en hypotetisk situasjon hvor man på en kanin-fest for diskusjon.no tilfeldigvis satte seg ved siden av en psykotisk balltre-gal fyr med et sterkt ønske om å myrde deg. Jeg mener, ærlig talt, la oss være litt realistiske her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå