Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Teksthistorier er så treige. Hva med innspilling av en film isteden? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Diskusjon.no speed dating? Tror Krisha og Cofee Break allerede er i gang Endret 26. februar 2014 av Lykke-lita Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Snakker vi om forumbaby nummer 4? 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg vet faktisk ikke hvem jeg ville datet siden jeg ikke har fulgt så mye med på de forskjellige trådene, og kjenner derfor ikke til utseende eller andre ting. Jeg kan derfor anta at det finnes mange jeg ville datet Mvh Faller Elsker hvordan du snudde dette til noe positivt! Jeg må forresten legge til "Coffee Break" etter en kjapp tur innom bildetråden!Er vi kjærester nå?Jeg kan med stor sikkerhet si at vi er det. Gratulerer, du er en veldig heldig mann! I lige måte, kjære. Vi kommer til å få flotte barn. Og et flott liv. Perfeksjon sammen kan ikke bli annet enn perfekt! Kan jeg være den freidige elskerinnen til Coffee Break som bryter inn og ødelegger idyllen ett par år frem i tid? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Awesome, jeg hadde fått meg date! ...altså, om jeg var singel osv osv da. Men hey ho! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 sexylubben På tide noen nevnte meg her. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Overflod av blondiner i RPP-tråden. Synes ihvertfall Vowels burde nevnes. Tja, det kunne vært moro. Jeg tror vår gjensidige skrekk for å bli kjærestepar i gamledar kunne vært med på å styrke datingen. Ellers har jeg fått datet de jeg har hatt lyst på allerede. Mchansern, Cypheron og Spleen. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Awesome, jeg hadde fått meg date! ...altså, om jeg var singel osv osv da. Men hey ho! Si ifra hvis det endrer seg. 2 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg vet faktisk ikke hvem jeg ville datet siden jeg ikke har fulgt så mye med på de forskjellige trådene, og kjenner derfor ikke til utseende eller andre ting. Jeg kan derfor anta at det finnes mange jeg ville datet Mvh Faller Elsker hvordan du snudde dette til noe positivt! Hey, jeg kan jo ikke være negativ til noe(n) jeg ikke kjenner. Mitt livssyn er at alle har noe godt i seg inntil det motsatte er bevist Og siden jeg har vært singel i alt for mange år tenker jeg stadig vekk kun positivt Og takk for komplementet Mvh Faller Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg vet faktisk ikke hvem jeg ville datet siden jeg ikke har fulgt så mye med på de forskjellige trådene, og kjenner derfor ikke til utseende eller andre ting. Jeg kan derfor anta at det finnes mange jeg ville datet Mvh Faller Elsker hvordan du snudde dette til noe positivt! Hey, jeg kan jo ikke være negativ til noe(n) jeg ikke kjenner. Mitt livssyn er at alle har noe godt i seg inntil det motsatte er bevist Jeg liker deg. For du er ganske lik meg. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Da liker jeg deg også Akse Forskjellen på deg og meg - du har noen som ville datet deg Mvh Faller Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Awesome, jeg hadde fått meg date! ...altså, om jeg var singel osv osv da. Men hey ho! Klart du hadde fått deg date. Det ville du vel fått på et blunk siden du registrerte deg her. Du hadde nok av beundrere bare i tida med Marius. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Overflod av blondiner i RPP-tråden. Synes ihvertfall Vowels burde nevnes. Tja, det kunne vært moro. Jeg tror vår gjensidige skrekk for å bli kjærestepar i gamledar kunne vært med på å styrke datingen. Ellers har jeg fått datet de jeg har hatt lyst på allerede. Mchansern, Cypheron og Spleen. Haha, spørs hva du er god for det! Man får ihvertfall se om man er tilstrekkelig interessert. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Da liker jeg deg også Akse Duu stikker ikke av med Akse nå?? I såfall må du stille deg i kø! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Da liker jeg deg også Akse Duu stikker ikke av med Akse nå?? I såfall må du stille deg i kø! Rolig, deg er deg og meg, selvfølgelig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Egentlig burde vi ordne en enorm forumfest, og så kan de som vil stikke av med en partner for kvelden. 6 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg kommer hvis Akse kommer. Han er drømmemannen min. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Begynner det å bli creepy nå Akse?Begynner det å bli for mye nå? Jeg kan godt ta med soveposen min å sove på plena til noen andre i natt? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå