Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg er rimelig sikker på at jeg har rett. Leste gjennom prostitusjonstråden i går. Lurer på hva som skjedde med orgiene til PacMan og Programvare. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg må forresten legge til "Coffee Break" etter en kjapp tur innom bildetråden! Samme her! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Diskusjon.no speed dating? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Merkelig nok får ikke jeg samme respons på mine bilder i RPP2. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Du er misforstått blant dagens ungdom, Sjur. Om det er noen trøst så er du min favoritt-værmann. 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Kjøpte jeg ikke deg og Jonas i sin tid for at dere skulle sitte i vinduet mitt? Ah, det var jo en prostitusjonstråd, ikke antastingstråd. Close enough. Og jo, det kan vel stemme. Tror aldr vi fikk betalt? 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Jeg hadde håpet at hele førstesiden her skulle være dekket av mitt navn, men det var den ikke. Søren og altså Jeg må nok si ciklide eller Juliess. Førstnevnte har skrevet mange underholdende innlegg og sistnevnte har lagt ut mange fine bilder i Den store treningstråden. Finnes det i det hele tatt eksempler på folk som har funnet hverandre på dette forumet? Jeg har hørt rykter om en håndfull par som har funnet hverandre her, men jeg husker ingen navn nå. Kanskje denne tråden kan bidra til å skape nye forumpar? 1: Seconded2: Ganske mange, og opptil flere forumbabyer. At Lars "ville datet" Anfall er et eksempel. De har vel holdt sammen noen år nå. For øvrig: Ville definitivt datet krikkert. Akkurat passe sexylubben og skjeggete. Alle de søte jentene som har posta i RPP og RPP2 og ellers på forumet opp gjennom åra. Så med andre ord Av de mannlige, Heilage, uten vil. Rawr! Samt krikkert, Bundy, Psilo, Amanita Muscaria, gislebassen, Allyse, HalTan, hylol, L4r5, Sirslask, NiXx, Arinodin og Ø.B. Samer har skremt meg også mang en gang.- Vet du om du har litt same i dæ?- Nei, det tror jeg ikke - Vil du ha det? Endret 26. februar 2014 av Herr Brun Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Overflod av blondiner i RPP-tråden. Synes ihvertfall Vowels burde nevnes. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg vet faktisk ikke hvem jeg ville datet siden jeg ikke har fulgt så mye med på de forskjellige trådene, og kjenner derfor ikke til utseende eller andre ting. Jeg kan derfor anta at det finnes mange jeg ville datet Mvh Faller Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Du er misforstått blant dagens ungdom, Sjur. Om det er noen trøst så er du min favoritt-værmann. Det er en stor trøst, Latis. Bra noen verdsetter meg her inne. Kjøpte jeg ikke deg og Jonas i sin tid for at dere skulle sitte i vinduet mitt? Ah, det var jo en prostitusjonstråd, ikke antastingstråd. Close enough. Og jo, det kan vel stemme. Tror aldr vi fikk betalt? Gikk ikke betalingen bort mot at dere fikk sitte sammen og være turtelduer? Jonas nevnte i alle fall at han da ikke trengte betalingen. Alle de søte jentene som har posta i RPP og RPP2 og ellers på forumet opp gjennom åra. Så med andre ord Av de mannlige, Heilage, uten vil. Rawr! Samt krikkert, Bundy, Psilo, Amanita Muscaria, gislebassen, Allyse, HalTan, hylol, L4r5, Sirslask, NiXx, Arinodin og Ø.B. Visste jeg glemte noen viktige. Overflod av blondiner i RPP-tråden. Synes ihvertfall Vowels burde nevnes. Jo takk, jeg har hørt at jeg burde hatt med Vowels og hans og noen til, problemet mitt er at de er for unge, målt i visse tråder på forumet-år. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Fant noen dugende i RPP-tråden nå, christinahk, wæuow Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg ville datet Datasmurf! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Enig, smurf. Forumet er et fristed for meg. Og når man baserer begrunnelsen på det overfladiske, så sier det sitt. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg må forresten legge til "Coffee Break" etter en kjapp tur innom bildetråden! Er vi kjærester nå? Jeg kan med stor sikkerhet si at vi er det. Gratulerer, du er en veldig heldig mann! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg må forresten legge til "Coffee Break" etter en kjapp tur innom bildetråden!Er vi kjærester nå? Jeg kan med stor sikkerhet si at vi er det. Gratulerer, du er en veldig heldig mann! I lige måte, kjære. Vi kommer til å få flotte barn. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg ville datet Datasmurf! Han er en liten lekkerbisken i kjole og falske pupper 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg ville datet Datasmurf! Han er en liten lekkerbisken i kjole og falske pupper Hot! Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg må forresten legge til "Coffee Break" etter en kjapp tur innom bildetråden!Er vi kjærester nå?Jeg kan med stor sikkerhet si at vi er det. Gratulerer, du er en veldig heldig mann! I lige måte, kjære. Vi kommer til å få flotte barn. Og et flott liv. Perfeksjon sammen kan ikke bli annet enn perfekt! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Var det ikke nå du skulle følge opp med en banebrytende erotisk historie om hvordan barna deres ble til? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Det var vel det vi alle håpet på, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå