Datasmurf Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Du står selvfølgelig litt ut fra lista om dagen, jeg vil date deg mer enn de andre. :o Kanskje med unntak av diettführeren og Stine, men de har ikke vært aktiv på lenge, så jeg har gitt de helt opp. Wooo! Men jeg har høye krav for mine dater, du må blant annet diske opp sjurburger for meg. Den er grei. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Her kan man jo ikke poste bilde av en eneste kroppsdel uten at det blir oppstyr, husker at mellomrommet mellom storetåa mi og den neste tåa ble diskutert en gang etter jeg postet i RPP... så darkness, jeg skjønner godt at rumpa di står friskt i minne hos folk . Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Her kan man jo ikke poste bilde av en eneste kroppsdel uten at det blir oppstyr, husker at mellomrommet mellom storetåa mi og den neste tåa ble diskutert en gang etter jeg postet i RPP... så darkness, jeg skjønner godt at rumpa di står friskt i minne hos folk . Jaja, ingenting galt med å ha gode (?) minner. Det er såpass mange år siden nå at jeg ikke gidder å bli ukomfortabel av det engang. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Her kan man jo ikke poste bilde av en eneste kroppsdel uten at det blir oppstyr, husker at mellomrommet mellom storetåa mi og den neste tåa ble diskutert en gang etter jeg postet i RPP... så darkness, jeg skjønner godt at rumpa di står friskt i minne hos folk . Jaja, ingenting galt med å ha gode (?) minner. Det er såpass mange år siden nå at jeg ikke gidder å bli ukomfortabel av det engang. Jeg tror det kan lønne seg å le litt av ting i fortiden ja . Er jo en del av oss som har vært her leeenge nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Kremt. Hvordan kommer jeg best mulig ut av denne situasjonen? Ved å juge så det renner av deg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Kremt. Hvordan kommer jeg best mulig ut av denne situasjonen? Ved å juge så det renner av deg. Neeeei, det må nok ha vært noen andre. Du altså, tøysekoppen. Du roter nå så fælt, må ha vært Datasmurf som gjorde det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Nihilist1 (Hvor er du blitt av?) Anonymous poster hash: 26fe9...5e2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Det var faktisk helt tilfeldig at jeg så det. Var innom for å se om det var kommet noen flere morsomheter Var det du eller en annen som la ut bilde av rumpa si forresten? Eg meiner å hugse å ha sett eit bilete av di rumpe...i boxer... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Eg meiner å hugse å ha sett eit bilete av di rumpe...i boxer...Neeeei, det må nok ha vært noen andre. Du altså, tøysekoppen. Du roter nå så fælt, må ha vært Datasmurf som gjorde det. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Alle har jo sett Datasmurf. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg vet det ble postet bilder av meg i frakk og bokser for 8 år siden i alle fall. Private bilder på "avveie" osv. Har heldigvis ikke sett noen nudes her enda. Vet Gisle la ut bilde av stumpen sin i alle fall. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Alle har jo sett Datasmurf. Ja, det er sant Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg vet det ble postet bilder av meg i frakk og bokser for 8 år siden i alle fall. Private bilder på "avveie". Hater det når private bilder av meg i frakk og bokser havner i gale hender. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Ja, det kan være hardt. Du aner ikke hvem det er som har snoket rundt i den åpne mappen med bildene på den åpne bildedelingstjenesten du brukte, ei heller hvem som sitter og tilfredsstiller seg selv mens de ser på 20 år gammel bleikfeit, kvapsete hud iført boksershorts og svart, fotsid frakk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hvorfor gikk du egentlig rundt i bokser og frakk, og hvem tok bildet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Sexytime for ei spesiell jente på nettet, og selvutløser. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Vil være med neste gang, Datasmurf. Du er en legende :--D Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Sexytime for ei spesiell jente på nettet, og selvutløser. Og da tenkte du at boxer og frakk ville fikse biffen? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Så klart, og det gjorde det også, fikk belønningen min på webcam senere på kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå