Gå til innhold

Hvilke Diskusjon.no medlemmer ville du datet?

Anbefalte innlegg

Du står selvfølgelig litt ut fra lista om dagen, jeg vil date deg mer enn de andre. :o

Kanskje med unntak av diettführeren og Stine, men de har ikke vært aktiv på lenge, så jeg har gitt de helt opp.

Wooo! Men jeg har høye krav for mine dater, du må blant annet diske opp sjurburger for meg.

Den er grei. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her kan man jo ikke poste bilde av en eneste kroppsdel uten at det blir oppstyr, husker at mellomrommet mellom storetåa mi og den neste tåa ble diskutert en gang etter jeg postet i RPP... så darkness, jeg skjønner godt at rumpa di står friskt i minne hos folk :D .

Lenke til kommentar

Her kan man jo ikke poste bilde av en eneste kroppsdel uten at det blir oppstyr, husker at mellomrommet mellom storetåa mi og den neste tåa ble diskutert en gang etter jeg postet i RPP... så darkness, jeg skjønner godt at rumpa di står friskt i minne hos folk :D .

Jaja, ingenting galt med å ha gode (?) minner. Det er såpass mange år siden nå at jeg ikke gidder å bli ukomfortabel av det engang. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, ingenting galt med å ha gode (?) minner. Det er såpass mange år siden nå at jeg ikke gidder å bli ukomfortabel av det engang. :)

Jeg tror det kan lønne seg å le litt av ting i fortiden ja :D . Er jo en del av oss som har vært her leeenge nå.

Lenke til kommentar

Det var faktisk helt tilfeldig at jeg så det. Var innom for å se om det var kommet noen flere morsomheter :)

Var det du eller en annen som la ut bilde av rumpa si forresten?

Eg meiner å hugse å ha sett eit bilete av di rumpe...i boxer...

Lenke til kommentar

Ja, det kan være hardt. Du aner ikke hvem det er som har snoket rundt i den åpne mappen med bildene på den åpne bildedelingstjenesten du brukte, ei heller hvem som sitter og tilfredsstiller seg selv mens de ser på 20 år gammel bleikfeit, kvapsete hud iført boksershorts og svart, fotsid frakk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...