rockPaperScissors() Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hehe. Bra svar. Nei, lønn er bare for å betale mat og lån. Hehe, jeg trodde jeg hadde svart i en tråd du hadde deltatt i ang. lønn. Viste seg at jeg faktisk ikke hadde svart Ble bare overrasket over at du visste at jeg var dame, siden du er relativt ny her, og jeg ikke akkurat har profilert meg på samme måte som for mange år siden da jeg var ung og dum Hehe, ikke noe problem. Har vært fra og til på diskusjon i noen år, og har en merkelig sammenskrudd hukommelse som glemmer hva jeg gjorde forrige uke, men kommer for eksempel på enkelte ting som nicket ditt.. Trodde posten min skulle snike seg inn i tråden uten noen oppmerksomhet, men du var første som svarte. Jaja. Bare gøy. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Det var faktisk helt tilfeldig at jeg så det. Var innom for å se om det var kommet noen flere morsomheter 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Er man singel lenge nok, senkes standarden. For de fleste er det nok omvendt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Det var faktisk helt tilfeldig at jeg så det. Var innom for å se om det var kommet noen flere morsomheter Var det du eller en annen som la ut bilde av rumpa si forresten? 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Repost det nååå L4r5!!!! 3 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Det var faktisk helt tilfeldig at jeg så det. Var innom for å se om det var kommet noen flere morsomheter Var det du eller en annen som la ut bilde av rumpa si forresten? Og plutselig økte antallet som ville date Darkness? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Takk, datasmurf. Jeg føler meg beæret. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg har faktisk datet med DarknessI, til og med sovet på samme hotell med henne. En særdeles dyktig og flink dama 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Sitronsaft eller Zarac Jeg tar kontakt neste gang jeg er i Oslo. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Sitronsaft eller Zarac Jeg tar kontakt neste gang jeg er i Oslo. Gjør det. Bare hollaaa at me! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Haha, kravstore dere. Så lenge det er hokjønn så går det greit liksom Mja, jeg er faktisk litt kravstor, i lista mi har jeg ikke lista opp folk jeg vet er helt håpløse, fake (Gapwick, kremt) eller som jeg ikke finner tiltrekkende på noen som helst måte (var flere av dem da jeg ble med enn i disse dager, om det betyr at jeg har senket standardene eller om damene som registrerer seg faktisk har blitt mer tiltrekkende vites ikke). Bare synd du er gift og har barn. Takk, datasmurf. Jeg føler meg beæret. Du står selvfølgelig litt ut fra lista om dagen, jeg vil date deg mer enn de andre. :o Kanskje med unntak av diettführeren og Stine, men de har ikke vært aktiv på lenge, så jeg har gitt de helt opp. Endret 20. mars 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Du står selvfølgelig litt ut fra lista om dagen, jeg vil date deg mer enn de andre. :o Kanskje med unntak av diettführeren og Stine, men de har ikke vært aktiv på lenge, så jeg har gitt de helt opp. Wooo! Men jeg har høye krav for mine dater, du må blant annet diske opp sjurburger for meg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Det var faktisk helt tilfeldig at jeg så det. Var innom for å se om det var kommet noen flere morsomheter Var det du eller en annen som la ut bilde av rumpa si forresten? Kremt. Hvordan kommer jeg best mulig ut av denne situasjonen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg har faktisk datet med DarknessI, til og med sovet på samme hotell med henne. En særdeles dyktig og flink dama Hehe, det var tider det, Jarmo. Hvordan går det med Jack? Og med deg? Det var faktisk helt tilfeldig at jeg så det. Var innom for å se om det var kommet noen flere morsomheter Var det du eller en annen som la ut bilde av rumpa si forresten? Og plutselig økte antallet som ville date Darkness? Fordi jeg har rumpe? trodde det var noe alle hadde. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Det var faktisk helt tilfeldig at jeg så det. Var innom for å se om det var kommet noen flere morsomheter Var det du eller en annen som la ut bilde av rumpa si forresten? Kremt. Hvordan kommer jeg best mulig ut av denne situasjonen? Løsningen er nok å laste opp et nytt bilde og fjerne all tvil. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Skulle møte ei jeg hadde snakket med en stund fra forumet, så dro på date/overnatting og nå har vi vært sammen i en stund :-) Anonymous poster hash: e4348...ec2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Zarac: Haha. nei. Endret 20. mars 2014 av darkness| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå