Gå til innhold

Hvilke Diskusjon.no medlemmer ville du datet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Finnes det i det hele tatt eksempler på folk som har funnet hverandre på dette forumet?

Jeg har hørt rykter om en håndfull par som har funnet hverandre her, men jeg husker ingen navn nå. Kanskje denne tråden kan bidra til å skape nye forumpar?

Gjennom mine hellige veilederplikter ble jeg faktisk kjent med en frøken noen år tilbake, som ble en ganske heftig sommerromanse (nothing more). Et mirakel hva en 10 linjers signatur kan føre til..

Ellers, Juliess, Anaio, Nudelpus.. hmm. L4r5 kanskje. Bare for å eksperimentere. Virker som han er en fyr som hjelpe deg å finne nye sider av deg selv, både metaforisk og bokstavelig :)

Endret av Sitronsaft
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe. Bra svar. Nei, lønn er bare for å betale mat og lån.

Hehe, jeg trodde jeg hadde svart i en tråd du hadde deltatt i ang. lønn. Viste seg at jeg faktisk ikke hadde svart :p

Ble bare overrasket over at du visste at jeg var dame, siden du er relativt ny her, og jeg ikke akkurat har profilert meg på samme måte som for mange år siden da jeg var ung og dum :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært ei jente hadde jeg datet: Aleks855 eller Tom Waits For Alice.

Dog tror ikke det hadde blitt så mye date, Aleks hadde nok bare blitt tvunget til å lære meg matte. Tom waits ville mer vært fordi jeg synes alltid det er interessant å lese innleggene hans, de virker så veldig gjennomtenkte mange ganger.

Kunne sikkert gått for noen av de andre som henger i matte og fysikk trådene også.

Ellers kan jeg ikke så mye om hvem som er kvinner og menn på dette forumet, så mitt ståsted som mann aner jeg ikke :p

Visste om Darkness da, så hei, hvorfor ikke, kunne vært gøy.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Denne tråden er omtrent paralympics i sjekking.

Når det er sagt så ville jeg datet -trygve. Da kunne han sittet hele kvelden og natten og fortalt meg om fysikk og hvordan universet fungerer.

takk for knegget ;)

Lenke til kommentar

Denne tråden er omtrent paralympics i sjekking.

Når det er sagt så ville jeg datet -trygve. Da kunne han sittet hele kvelden og natten og fortalt meg om fysikk og hvordan universet fungerer.

takk for knegget ;)

Hvis du knegget må du plusse.

That's the law.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...