Slimda Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Alle gutta er for opptatt med å sikle opp etter beina til jentene for at de skulle være i noen fare for en person med balltre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Og med dette ble jeg overbevist til å sove med balltre, kniv og tung skiftenøkkel igjen. Vet aldri når det kommer en forfylla hval inn gjennom vinduet for å voldta deg. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Og med dette ble jeg overbevist til å sove med balltre, kniv og tung skiftenøkkel igjen. Vet aldri når det kommer en forfylla hval inn gjennom vinduet for å voldta deg. det blir godt for deg også Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Ikke eff. Sov med hagle ved senga Ikke putt på sikkerheten, eller la den være tom. Den må være klar til action 24/7! Endret 28. februar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Snart så kommer sikkert tråden "Hvilke forummedlemmer ville du antastet?" Jeg ville antastet deg, Bundy og bytex. 2 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Finnes det i det hele tatt eksempler på folk som har funnet hverandre på dette forumet? Jeg har hørt rykter om en håndfull par som har funnet hverandre her, men jeg husker ingen navn nå. Kanskje denne tråden kan bidra til å skape nye forumpar? Gjennom mine hellige veilederplikter ble jeg faktisk kjent med en frøken noen år tilbake, som ble en ganske heftig sommerromanse (nothing more). Et mirakel hva en 10 linjers signatur kan føre til.. Ellers, Juliess, Anaio, Nudelpus.. hmm. L4r5 kanskje. Bare for å eksperimentere. Virker som han er en fyr som hjelpe deg å finne nye sider av deg selv, både metaforisk og bokstavelig Endret 19. mars 2014 av Sitronsaft 2 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hmm... darkness| kanskje. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hmm... darkness| kanskje. :o Hvem er du? Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Aner ikke hvem du er, bare la merke til nicket ditt i en eller annen sammenheng i noe datarelatert. Jobber som programmerer selv. No worries. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Aner ikke hvem du er, bare la merke til nicket ditt i en eller annen sammenheng i noe datarelatert. Jobber som programmerer selv. No worries. Heh, vurderer du hvem du vil date ut i fra yrket til andre? Jeg tror du bare er ute etter lønnen min ;p 3 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Denne tråden er omtrent paralympics i sjekking. Når det er sagt så ville jeg datet -trygve. Da kunne han sittet hele kvelden og natten og fortalt meg om fysikk og hvordan universet fungerer. 5 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hehe. Bra svar. Nei, lønn er bare for å betale mat og lån. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hehe. Bra svar. Nei, lønn er bare for å betale mat og lån. Hehe, jeg trodde jeg hadde svart i en tråd du hadde deltatt i ang. lønn. Viste seg at jeg faktisk ikke hadde svart Ble bare overrasket over at du visste at jeg var dame, siden du er relativt ny her, og jeg ikke akkurat har profilert meg på samme måte som for mange år siden da jeg var ung og dum 1 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Hadde jeg vært ei jente hadde jeg datet: Aleks855 eller Tom Waits For Alice. Dog tror ikke det hadde blitt så mye date, Aleks hadde nok bare blitt tvunget til å lære meg matte. Tom waits ville mer vært fordi jeg synes alltid det er interessant å lese innleggene hans, de virker så veldig gjennomtenkte mange ganger. Kunne sikkert gått for noen av de andre som henger i matte og fysikk trådene også. Ellers kan jeg ikke så mye om hvem som er kvinner og menn på dette forumet, så mitt ståsted som mann aner jeg ikke Visste om Darkness da, så hei, hvorfor ikke, kunne vært gøy. Endret 19. mars 2014 av Perrern Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Denne tråden er omtrent paralympics i sjekking. Når det er sagt så ville jeg datet -trygve. Da kunne han sittet hele kvelden og natten og fortalt meg om fysikk og hvordan universet fungerer. takk for knegget Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Denne tråden er omtrent paralympics i sjekking. Når det er sagt så ville jeg datet -trygve. Da kunne han sittet hele kvelden og natten og fortalt meg om fysikk og hvordan universet fungerer. takk for knegget Hvis du knegget må du plusse. That's the law. 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Haha, kravstore dere. Så lenge det er hokjønn så går det greit liksom 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Er man singel lenge nok, senkes standarden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå