Gå til innhold

Hvilket skjermkort skal jeg velge? budsjett: 1500 - 2000

KnutIvars

Anbefalte innlegg

Skjermkortet mitt tok kvelden i går kveld.... Det var faktisk skjermen som knærtet det, så jeg får meg ny skjerm og. Nok om det. Skal ha meg nytt kort, og etter mitt budsjett, så ser det ut som om det er Radeon 9600 PRO som er det eneste som nytter...

1: Er dette et bra kort med tanke på ytelse? Har sett div. tester og er ikke helt overbevst.

2: Jeg vil ha så god TV-ut som mulig. Har Radeon kortene gode TV-utganger? Kommer det ann på produsent?

3: Det blir nok enten et Herkules eller et saphire kort... Noen formeninger om disse produsentene?

4: Hvordan er Radeon 9600PRO i forhold til Gf4-Ti4400 ytelsesmessig?

5:: Jeg har også litt lyst på TV-in. Noen som har dette, og kan informere litt om kvaliteten? Blir det dass, så er det ingen vits, men hvis det er skikkelig bra, så er det ytterst aktuelt.

Takker for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vil anbefale 9600 pro fireblade

hadde et ti 4200 dom var kraftig overklokka før, det fikk høyere poengsumm i 3dmark 01, men 9600 er mye bedre i spill.

3dmark "suger" til å vise reel spillytelse, iallefall min erfaring.

gå for Sapphire 9600pro fireblade

Lenke til kommentar

Takker for svar! Jeg har kjøpt et Saphire ATI Radeon 9600 PRO Fireblade, montert det, og spillt litt. Det funker meget bra til nå. Nå skal det jo sies at jeg ikke har prøvd det så mye da men.... Vi får se. Venter på ny skjerm nå (19 LCD , de kommer og henter den gamle og gir meg en ny(lik)).

Lenke til kommentar
Takker for svar! Jeg har kjøpt et Saphire ATI Radeon 9600 PRO Fireblade, montert det, og spillt litt. Det funker meget bra til nå. Nå skal det jo sies at jeg ikke har prøvd det så mye da men.... Vi får se. Venter på ny skjerm nå (19 LCD , de kommer og henter den gamle og gir meg en ny(lik)).

Tror nok det er det beste du kunne ha valgt på nåværense tidspunkt. God fornøyelse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...