VoS Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hei. Jeg er forelsket i en jente. Vi har god rapport. Men jeg var innom instagramprofilen hennes og lagret bildene hennes til maskinen min. Hun er så nydelig. Kan hun få beskjed om at noen har lastet ned bildene hennes? Vil liksom ikke fremstå som en stalker heller. Kan hun vite at noen lagrer bildene hennes. please svar dere datakyndige. mvh Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Selvfølgelig ikke. Når du lagrer bilder laster du dem egentlig bare over fra ett sted på harddisken din (temp-mappa til nettleseren) over til dit du vil ha det. Du har i praksis allerede lastet ned bildene når du ser dem i nettleseren din. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Nei. http://instagram.com/brukernavnet her Det man legger ut er åpent for alle for alltid, det er det man selv godkjenner ved å legge ut. Endret 22. februar 2014 av War 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ho kan ikkje på noko som helst vis sjå at du har lasta dei ned, eller kven andre som har gjort det. I praksis lastar du bileta ned så fort du går inn på sida og ser bileta. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå