Goliath Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 God kvelden, Etter par-tre-fire+ øl og surfing på Tek, ble jeg endelig lei 1/10 artikler og bestiller Ekstra. Før min alkoholprosent går ned og jeg kommer på bedre (verre?) tanker; kan jeg bruke min innlogging til Diskusjon for Ekstra-kontoen eller må jeg ha et helt annen e-post og brukernavn? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg logger inn på forum med epost og samme passord som for diskusjon ( ikke brukernavn som vanlig) Da er det ekstra all the way. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 God kvelden, Etter par-tre-fire+ øl og surfing på Tek, ble jeg endelig lei 1/10 artikler og bestiller Ekstra. Før min alkoholprosent går ned og jeg kommer på bedre (verre?) tanker; kan jeg bruke min innlogging til Diskusjon for Ekstra-kontoen eller må jeg ha et helt annen e-post og brukernavn? Hei Goliath, det kan du! Hvis du er usikker på hvilken epost-adresse du har på forumkontoen din, så bare ta kontakt med meg Jeg ser faktisk det er en diskusjon.no-adresse, så jeg antar du ikke har tilgang til den lenger? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Er det en diskusjon.no-adresse ja? Sikkert fra moderator-årene mine Hvordan går jeg frem ved bytte? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg har sendt deg en melding. For å endre epost logger du inn med epost-adressen du har i forumet med https://min.tek.no med samme passord som du har i forumet. Jeg sendte epost-adressen i egen melding Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Har vel noe av samme problem, forsøker nå og opprette Ekstra bruker, får beskjed om å taste inn epost adressen, alt i orden så langt, men så kommer det tast inn brukernavn på neste felt, og taster da brukernavnet mitt, men får så beskjed om at det er i bruk på en annen epost adresse. Har vel endret epost adressen min en gang tilbake i tiden, så mulig det har noe med saken og gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg