Goliath Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 God kvelden, Etter par-tre-fire+ øl og surfing på Tek, ble jeg endelig lei 1/10 artikler og bestiller Ekstra. Før min alkoholprosent går ned og jeg kommer på bedre (verre?) tanker; kan jeg bruke min innlogging til Diskusjon for Ekstra-kontoen eller må jeg ha et helt annen e-post og brukernavn? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg logger inn på forum med epost og samme passord som for diskusjon ( ikke brukernavn som vanlig) Da er det ekstra all the way. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 God kvelden, Etter par-tre-fire+ øl og surfing på Tek, ble jeg endelig lei 1/10 artikler og bestiller Ekstra. Før min alkoholprosent går ned og jeg kommer på bedre (verre?) tanker; kan jeg bruke min innlogging til Diskusjon for Ekstra-kontoen eller må jeg ha et helt annen e-post og brukernavn? Hei Goliath, det kan du! Hvis du er usikker på hvilken epost-adresse du har på forumkontoen din, så bare ta kontakt med meg Jeg ser faktisk det er en diskusjon.no-adresse, så jeg antar du ikke har tilgang til den lenger? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Er det en diskusjon.no-adresse ja? Sikkert fra moderator-årene mine Hvordan går jeg frem ved bytte? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg har sendt deg en melding. For å endre epost logger du inn med epost-adressen du har i forumet med https://min.tek.no med samme passord som du har i forumet. Jeg sendte epost-adressen i egen melding Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Har vel noe av samme problem, forsøker nå og opprette Ekstra bruker, får beskjed om å taste inn epost adressen, alt i orden så langt, men så kommer det tast inn brukernavn på neste felt, og taster da brukernavnet mitt, men får så beskjed om at det er i bruk på en annen epost adresse. Har vel endret epost adressen min en gang tilbake i tiden, så mulig det har noe med saken og gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg