enden Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 testet igjen nå. Mulig den er mellomcachet et sted Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 testet igjen nå. Mulig den er mellomcachet et sted *slette kaker og temporary internet-filer og prøve igjen* Næh, her funker det dårlig! EDIT: Viser seg å være noe føkk her, tror jeg.. :-? Lenke til kommentar
Marius111 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ryddig og fin kode Ville jobba litt med illustrasjoner... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 drap nesten hjertet mitt med den bang lyden i starten.... FJERN og jeg skal vurdere å komme innom en gang til, men ikke før. og shoutboxen funka ikke akkurat nå heller Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 drap nesten hjertet mitt med den bang lyden i starten....FJERN og jeg skal vurdere å komme innom en gang til, men ikke før. og shoutboxen funka ikke akkurat nå heller Eh... Er det sida mi du snakker om nå, eller? Litt feil topic! :wink: Fint at du kommer med kritikk, men enda bedre om du kommer med det i denne tråden. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 ja var sida di... tilbake til den andre: Bytt font og se over css reglene dine for skrift, for går jeg innom Iexplorer nyheten så har ikke teksten mellomrom/nesten ikke+ at noen bokstaver er helt sammenklemte. når miniikonet er grønt og blått, kanskje noe mere grønt eller lignende logo i det minste? ellers er det rettskriving og småpirk på skriften det går i. fin og enkel layout... just as i like it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå