Verbal Hologram Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hei, jeg har ungått å oppdatere min Iphone 5 helt siden første jailbreaken ble lansert. Nå som IOS7 har fått noen flere funksjoner og telefonen kræsjer ganske ofte ønsker jeg å ta en recovery. Hvordan gjør jeg dette? Jeg ønsker: - Ta backup av meldinger/kontakter/bilder - Slette alt og fresh installere IOS7 Er ikke så alt for erfaren med Iphone så setter pris på all hjelp. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Ingen? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 SMS, kontakter og bilder er lagret i iCloud. Settings -> iCloud, så kan du se hva som blir tatt backup av. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 SMS, kontakter og bilder er lagret i iCloud. Settings -> iCloud, så kan du se hva som blir tatt backup av. Altså så lenge jeg har disse lagret i iCloud kan jeg bare koble telefonen til Itunes og ta restore? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Det stemmer. Ta en sikkerthetskopi nå, og når du starter telefonen "som ny" kan du hente ned siste backup. Trenger ikke å bruke iTunes. Lenke til kommentar
Ronny. Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Hei, jeg har ungått å oppdatere min Iphone 5 helt siden første jailbreaken ble lansert. Nå som IOS7 har fått noen flere funksjoner og telefonen kræsjer ganske ofte ønsker jeg å ta en recovery. Hvordan gjør jeg dette? Jeg ønsker: - Ta backup av meldinger/kontakter/bilder - Slette alt og fresh installere IOS7 Er ikke så alt for erfaren med Iphone så setter pris på all hjelp. Orett ituneskonto hvis du ikke har en allerede, klikk på sikkerhetskopi, både på maskin og iphone, så har du alt der. Lett, bare følg det du blir fortalt. Opprett mente jeg. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Kan man gjennopprette en ios6 sikkerhetskopi på ios7 altså ? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 SMS, kontakter og bilder går vel fint? Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå