Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mulig at han blir forelsket senere? Suksesshistorier?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man må ta hensyn til barna også, ikke bare drive og drasse masse nye mannfolk inn i livet deres hele tiden - eller at man blir kjempelei seg. Det oppdager barn. Ikke trenger man å pådra seg nye barn fra nye mannfolk hele tiden heller.

Hvordan i alle dager fikk du deg til å skrive noe så støtende og misvisende? Anstendighet og saklighet, det er overvurdert eller?

"Drasse nye mannfolk inn i livet deres hele tiden...." -kanskje du skriver basert på egen erfaring, at det er forklaringen på det voldsomt støtende innlegget ditt.

Jeg har i alle fall ikke "drasset" et eneste mannfolk inn livet til mine barn, så ja, du snakker nok av egen erfaring her - det passer uansett ikke inn i tråden og er komplett usaklig.

Det er ikke egen erfaring nei. Bra det ikke er din også :)

Tror du tolket meg litt annerledes enn jeg mente det. Mente du burde være forsiktig. Det er mye risiko med å gi seg til en som ikke føler det samme, men kun du vet om du vil det. Gjør det du føler er riktig for deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Bind ham fast, og ri ham til han kommer.

Nei, absolutt ikke min stil. Men han kan gjerne binde meg fast, om han vil. :)

Men da får du jo ikke sæden i deg.

Hvem vet, kan jo overbevise ham om at jeg bruker p-sprøyte, p-piller e.l.

Hva er det som egentlig foregår her nå?

Lenke til kommentar

Bind ham fast, og ri ham til han kommer.

Nei, absolutt ikke min stil. Men han kan gjerne binde meg fast, om han vil. :)

Men da får du jo ikke sæden i deg.

Hvem vet, kan jo overbevise ham om at jeg bruker p-sprøyte, p-piller e.l.

Hva er det som egentlig foregår her nå?

Nei, si det. Jeg ønsker å fortsette å møte denne vidunderlige mannen, og forhåpentligvis gjør han meg gravid en dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Nå har jeg satt til livs en helflaske whiskey og fortsatt er denne tråden bare trist. Sorry, jag klarer hverken å se håp eller komikk i dette. Kun desperasjon.

Lenke til kommentar

Off jeg lukter trolldeig. Men det er mange syke mennesker i verden så det er desverre mulig at dette er ekte.

Han ønsker å bli far en dag. De fleste menn over 20 ønsker det. EN DAG. Det trenger ikke bety om ett år.

Jeg tørr også påstå at han da høyst trolig ønsker å ha familie med en kvinne han elsker og vil dele livet med. Ikke en crazy dame hadde hadde en fling med ett par mnd og så sitte igjen som helgepappa og med barnebidrag oppetter ørene.

Og jeg må bare få si at jeg skjønner jo hvorfor han ikke ønsker noen fremtid med deg, for du kjære frøken - du trenger hjelp.

Det å lure menn på den måten der er smålig.

Håper du blir avslørt, at han kjefter deg huden full før han stikker og at X'n og barnefaren din får det fulle ansvar for ungene dine. Spesielt hvis du har døtre. Det hjelper ikke om de har klær, mat og tak over hodet hos deg. Barna blir som foreldrene. Det er nok dumme og ufordragelige unger i Norge.

Og du er ett grusomt grusomt menneske som behandler menn på den måten du gjør. Jeg håper du blir avslørt og får en skikkelig smekk og lærer.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Man skal være to om å få barn. Det er et stort ansvar. Som mor selv regner jeg med at ts vet det. Ikke les dette som at jeg antyder noe annet. Dersom dette lykkes, så dømmer du fyren til å alltid ha en forbindelse til deg pga ungen. Føles det virkelig rett å lure ham? Hva med ungen? Er det virkelig slik man skal bringe et uskyldig liv til verden? Ts blir sikkert sur på meg nå, men det er ikke riktig å lure noen på den måten og dere har bare blitt enige om å bli fuck buddies.

Lurt å tenke seg om her, kanskje heller håpe at han kan bli forelsket. Men igjen: det er ditt liv.

Han blir nok neppe blid om han finner ut av dette og med all rett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis han ikke var keen på annet enn sex etter de første datene, er det overveiende sannsynlig at han ikke er på leting etter noen å bli forelsket i. Da kommer han ikke til å bli det heller.

Nei, han er seriøs og ønsker en kjæreste - en å bli forelsket i.

Lenke til kommentar

Om du lurer han, å sier du bruker prevensjon, å du gjør ikke, å det blir barn, så burde du skytes. Regelrett, skytes på åpen gate. I hodet.

Ditt forferdelige menneske.

Du er den forferdelige her, ja, rent ut ond. Du burde bli tiltalt og straffet for drapstrusselen du kommer med!

Lenke til kommentar

Denne tråden har nok kommet til veis ende.

Konklusjonen er at TS har fremtredende narsissistiske trekk, og derfor har en personlighet som ikke takler skuffelse og avvisning. Her er nok virkelighetsbenektelse nøkkelordet.

Det er trist, men noen personer kan man ikke få til å ta til vettet.

Endret av Vannlinjen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var gøy helt til jeg ble usikker på om TS faktisk tullet. Hvis det er sant er det bare trist.

Alle gutter har hørt denne historien før, som ett skrekkeksempel fra en eldre mannlig bekjent som kjenner en fyr som opplevde dette. Det finnes selvsagt uendelig med variasjoner på historien, men moralen er 'Bruk kondom, damer er gærne'.

For å minne alle om hva TS lurer på i trådens tittel:

Vil han bli forelsket i deg senere?

Jeg håper virkelig ikke det. Du er uærlig i dine intensjoner, i motsetning til ham. Hadde han lest denne tråden ville han aldri snakket med deg igjen, fordi du forsøker å lure han inn i noe han ikke vil, som har enorme konsekvenser for livet hans. Hele relasjonen du forsøker å bygge med ham er basert på falske premisser, men konsekvensen, et barn, er permanent og ekte.

Du behøver hjelp, TS.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Om du lurer han, å sier du bruker prevensjon, å du gjør ikke, å det blir barn, så burde du skytes. Regelrett, skytes på åpen gate. I hodet.

Ditt forferdelige menneske.

Du er den forferdelige her, ja, rent ut ond. Du burde bli tiltalt og straffet for drapstrusselen du kommer med!

Om du ikke burde skytes burde du ihvertfall tvangssteriliseres.

La oss håpe Høyre gjør det lovlig å tvangssterilisere kvinner (og menn) som er spikk spenna gærne.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis han ikke var keen på annet enn sex etter de første datene, er det overveiende sannsynlig at han ikke er på leting etter noen å bli forelsket i. Da kommer han ikke til å bli det heller.

Nei, han er seriøs og ønsker en kjæreste - en å bli forelsket i.

Din sannhet om den saken er det han har valgt å fortelle deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...