afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 seriøst, gjorde du det? Sprøyta du sæden opp i musa di med en sprøyte??? Du MÅ bekrefte om dette er seriøst eller ironi. Helt lættis var det å lese uansett. Mannen du knuller, burde sett denne tråden!!! HAHA, da tror jeg aldri han hadde knulla deg igjen for å si det sånn!!! Ja, det gjorde jeg! Men altså, han kom som sagt på magen min og det var veldig lite jeg klarte å suge opp med den sprøyta - og tror heller ikke jeg klarte å sprute sæden langt nok inn etterpå. Men, øvelse gjør mester som det heter. Så kanskje neste gang . HOHOHOHOHO!!!!! Jeg har selv vært dum nok til å ha ubeskyttet sex med noen dårlige kjerringer opp igjennom, men HELDIGVIS ikke blitt forelder før nå nylig.... Jeg kan nesten ikke TRO at du er seriøs?? Mener du virkelig det? Ja, denne tråden må stå til latter og glede og advarsel for alle horny menn der ute gitt!!! HIHIHI. Bare å sterilisere seg med en gang!!!! Synd, du virket ganske hyggelig. Men jo, jeg er seriøs. Veldig seriøs faktisk. Men, hvor stor er sjansen for å bli gravid ved å fingre seg med en finger dekket i sæd, og å sprute litt sæd inn i skjeden med en sprøyte? Altfor urealistisk å bli gravid på den måten? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Med den fyren du holder på med sin flaks får dere trillinger! Hahahah! Herregud jeg ler seriøst enda! 1 Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Det spiller ingen rolle, du er SINNSYK Du mener kanskje at du er det? Jeg har høyere utdannelse, god, fast jobb og et helt normalt liv. Tror jeg hadde slitt om jeg var sinnssyk gitt. HAhahahaha! Virkelig?? Du virker ikke meget intelligent eller empatisk for å si det sånn. Dette er manipulering på et helt nytt nivå. ManiPULering? Neida, jeg prøver bare å bli gravid med hans barn, og han har sagt at han vil ha barn en dag. Med den fyren du holder på med sin flaks får dere trillinger! Hahahah! Herregud jeg ler seriøst enda! Tre er nok litt mye, men tvillinger kunne jeg sikkert ha taklet. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) hvis hele tråden bare er piss så er det jalla synes jeg? fikk litt nedtur. Endret 28. februar 2014 av ragge_jz Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hahaha han blir sikkert kjempeglad! Du er drømmemoren. Tar av meg hatten for deg TS og bøyer meg i støvet. Dette var feilfri tolkning av ett desperat og manipulerende kvinnfolk og jeg gikk fem på. Send meg pm med den ekte accounten din, vi må bli bedre kjent. 2 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Synd, du virket ganske hyggelig. Men jo, jeg er seriøs. Veldig seriøs faktisk. Men, hvor stor er sjansen for å bli gravid ved å fingre seg med en finger dekket i sæd, og å sprute litt sæd inn i skjeden med en sprøyte? Altfor urealistisk å bli gravid på den måten? tja, sjansen er der, men med en gjennomsnittlig stake på 15cm+ så får du jo sæden sprutet godt inn i deg normalt sett da, i desto større mengder. Så jeg anser sjansen din som ikke veldig høy for å bli gravid på den måten der. Desverre for deg. Vet du hva du kan gjøre: sørg for at du ligger under han. Det er den stillingen det er størst sjans å bli gravid i, det renner bedre inn i deg. Deretter, når du merker at han begynner å komme, kan du holde han fast HEHE LOL. Du får nok lurt han, bare ved å være horny og kåt nok, og kaste deg over han og spre beina i alle mulige stillinger. ta initiativ til å ha sex rundt omkring i huset, og få han til å rive seg med. Du aner ikke hvor lett det er å "glemme" å hoppe av i svingen. Metoden er ikke sikker uansett, så hvis dere fortsetter sånn, så BLIR du gravid. Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Hahaha han blir sikkert kjempeglad! Du er drømmemoren. Tar av meg hatten for deg TS og bøyer meg i støvet. Dette var feilfri tolkning av ett desperat og manipulerende kvinnfolk og jeg gikk fem på. Send meg pm med den ekte accounten din, vi må bli bedre kjent. Du mener vel at du bøyer deg i hatten? Men altså, dette ER seriøst. Du får tro hva du vil. Dette er for øvrig min ekte, og eneste, "account" her inne. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Neste gang tar du alt cummet i kjeften, spytter det på sprøyte og inseminerer deg med det i ro og fred hjemme! 2 Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 hvis hele tråden bare er piss så er det jalla synes jeg? fikk litt nedtur. Få så mye nedtur du vil. Ikke mitt ansvar. Jeg skal prøve så godt jeg kan å bli gravid med hans barn, lykkes sikkert ikke men det er verdt forsøket. Neste gang tar du alt cummet i kjeften, spytter det på sprøyte og inseminerer deg med det i ro og fred hjemme! Ja, som om sæd holder seg levende så lenge - i spytt. Nei takk. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hvis dette er ekte MÅ du ut med navnet på denne karn. Han må jo advares! Du har jo gått ut med at det var verdt det uansett ending, og det TROR jeg på! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hahahha dette er det beste tråden i mitt liv!:') Fatter ikke at denne karen ikke vil ha deg jeg? Fatter ikke at du er singel at all. Du er jo så sjarmerende! Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Hvis dette er ekte MÅ du ut med navnet på denne karn. Han må jo advares! Du har jo gått ut med at det var verdt det uansett ending, og det TROR jeg på! Absolutt ikke, drømmemannen skal få forbli anonym - og foreløpig uvitende. Et barn vil knytte oss sammen for resten av livet, og det er målet. Tror han vil bli en fantastisk far, om det blir noe av da. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Hhahahaha jeg syens så uendelig synd på denne stakkars mannen:') han er sikkert verdens hyggeligste fyr som bare ikke har møtt den rette enda og så BAM bumper han borti DEG. To kaffedater og en kino så var det gjort:) Hahhaa pliiis kan du ikke bare si fornavnet hans en gang? Endret 28. februar 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 men nå skal jeg faktisk på konsert, for en gangs skyld, på et studentersamfunn, å prøve å få pult litt jeg og (lol, as if), så hasta la vista så lenge. Ønsk meg lykke til med å finne en horny studine, jeg har kondomer :) hohoho. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Et barn vil knytte oss sammen for resten av livet, og det er målet. HAHAHA og JEG er det "grusomme 'mennesket' som oser av bitterhet og burde skamme meg"? Endret 28. februar 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Et barn vil knytte oss sammen for resten av livet, og det er målet. HAHAHA og JEG er det "grusomme 'mennesket' som oser av bitterhet og burde skamme meg"? Ja, et barn er jo noe positivt! Det samme kan man ikke si om dine innlegg. Og, han ønsker seg jo barn. Ingen grunn til å synes synd på ham, om han lar meg få sjansen vil jeg elske ham resten av livet. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hahaha afroditee jeg digger deg Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Haha for en god latter det var å lese denne tråden. Antar troll, men alt jeg sitter igjen med er utrykket "Dont put your dick in crazy." Har vel aldri stemt så godt som nå. Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Haha for en god latter det var å lese denne tråden. Antar troll, men alt jeg sitter igjen med er utrykket "Dont put your dick in crazy." Har vel aldri stemt så godt som nå. Der kom den første idioten og hylte "troll" ja. Latterlig. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Har du mange venninner som finner på å gjøre sånt også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg