ragge_jz Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Ja, om jeg blir gravid så vil det endre seg. Men om det skjer, vil det ikke være noe negativt. kanskje ikke for deg, men det er ikke sikkert han digger det akkurat. Desverre, er mange menn dumme nok til å ha ubeskyttet sex og tømme seg i damer fordi det er så godt, men det er jo sånn unger blir til (unntatt i danmark da).... hehe Så kjør på, egentlig tror jeg du går ut av det fornøyd uansett. Har han krutt i tønna si, kan han smelle deg på tjukka etter bare noen svært få ganger, i verste fall er du gravid alt og har oppnådd det du vil hoho. Jeg har lovt meg selv å alltid bruke kondom fra nå av, nettopp av denne grunn. Kan bli så jækla dyrt å ha sex for oss menn for å si det med litt humor Endret 28. februar 2014 av ragge_jz Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Ja, om jeg blir gravid så vil det endre seg. Men om det skjer, vil det ikke være noe negativt. kanskje ikke for deg, men det er ikke sikkert han digger det akkurat. Desverre, er mange menn dumme nok til å ha ubeskyttet sex og tømme seg i damer fordi det er så godt, men det er jo sånn unger blir til (unntatt i danmark da).... hehe Så kjør på, egentlig tror jeg du går ut av det fornøyd uansett. Har han krutt i tønna si, kan han smelle deg på tjukka etter bare noen svært få ganger, i verste fall er du gravid alt og har oppnådd det du vil hoho. Jeg har lovt meg selv å alltid bruke kondom fra nå av, nettopp av denne grunn. Kan bli så jækla dyrt å ha sex for oss menn for å si det med litt humor Vel, da vi hadde sex så kom han på magen min, og jeg gikk på badet, sugde opp noe av det i en liten sprøyte og sprutet det inni meg....men det var ikke mye som jeg klarte å suge opp i den da. I tillegg fingret jeg meg med fingre dekket i sæden hans. Men sjansene er minimale, vet det. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hvis du trekker pusten og leser det Tvillingsjel skrev èn gang til så ser du at det er ingen som har beskyldt deg for stadig og drasse nye menn inn i ungenes liv. Ikke hiss deg opp bare fordi du ikke får responsen du hadde håpet på, og ikke tolk alt som ett angrep. Mye tyder på at du vet at dette er feil selv, siden du skyter bust og er slik i forsvarspossisjon. Du har også sett hvordan slike "forhold" har gått, gang etter gang og du VET at du kommer til å bli såret. Men det virker som du har bestemt deg og synes at det er helt greit, så da er det vel strengt tatt ingen grunn til å holde liv i tråden lenger? 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Ja, om jeg blir gravid så vil det endre seg. Men om det skjer, vil det ikke være noe negativt. kanskje ikke for deg, men det er ikke sikkert han digger det akkurat. Desverre, er mange menn dumme nok til å ha ubeskyttet sex og tømme seg i damer fordi det er så godt, men det er jo sånn unger blir til (unntatt i danmark da).... hehe Så kjør på, egentlig tror jeg du går ut av det fornøyd uansett. Har han krutt i tønna si, kan han smelle deg på tjukka etter bare noen svært få ganger, i verste fall er du gravid alt og har oppnådd det du vil hoho. Jeg har lovt meg selv å alltid bruke kondom fra nå av, nettopp av denne grunn. Kan bli så jækla dyrt å ha sex for oss menn for å si det med litt humor Vel, da vi hadde sex så kom han på magen min, og jeg gikk på badet, sugde opp noe av det i en liten sprøyte og sprutet det inni meg....men det var ikke mye som jeg klarte å suge opp i den da. I tillegg fingret jeg meg med fingre dekket i sæden hans. Men sjansene er minimale, vet det. HOLY.SHIT! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Ja, om jeg blir gravid så vil det endre seg. Men om det skjer, vil det ikke være noe negativt. Jeg kommenterer deg. Hva andre sier, får du ta opp med de, ikke meg. Ja, det er noe til en holdning å få flere barn uten en far i det daglige. Skjønner godt at han kun er ute etter fitta di og å bruke deg som et kjøttstykke. Ja, er litt kvass i talen, for jeg liker absolutt ikke egoister som driter i både barn og far. (samme hvis det er en far som gjør det samme) Ps: trenger ikke svare, for jeg kommer ikke til å lese det uansett iom at du havner i blokkeringslista mi 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Vel, da vi hadde sex så kom han på magen min, og jeg gikk på badet, sugde opp noe av det i en liten sprøyte og sprutet det inni meg....men det var ikke mye som jeg klarte å suge opp i den da. I tillegg fingret jeg meg med fingre dekket i sæden hans. Men sjansene er minimale, vet det. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!! 3 Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Det er vel på tide at du slutter å skrive i denne tråden, all den tid du kun har hat og bitterhet å by på. Ja, om jeg blir gravid så vil det endre seg. Men om det skjer, vil det ikke være noe negativt. kanskje ikke for deg, men det er ikke sikkert han digger det akkurat. Desverre, er mange menn dumme nok til å ha ubeskyttet sex og tømme seg i damer fordi det er så godt, men det er jo sånn unger blir til (unntatt i danmark da).... hehe Så kjør på, egentlig tror jeg du går ut av det fornøyd uansett. Har han krutt i tønna si, kan han smelle deg på tjukka etter bare noen svært få ganger, i verste fall er du gravid alt og har oppnådd det du vil hoho. Jeg har lovt meg selv å alltid bruke kondom fra nå av, nettopp av denne grunn. Kan bli så jækla dyrt å ha sex for oss menn for å si det med litt humor Vel, da vi hadde sex så kom han på magen min, og jeg gikk på badet, sugde opp noe av det i en liten sprøyte og sprutet det inni meg....men det var ikke mye som jeg klarte å suge opp i den da. I tillegg fingret jeg meg med fingre dekket i sæden hans. Men sjansene er minimale, vet det. HOLY.SHIT! Sjansene er jo MINIMALE da, om ikke mikroskopiske. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Det er vel på tide at du slutter å skrive i denne tråden, all den tid du kun har hat og bitterhet å by på. Ja, om jeg blir gravid så vil det endre seg. Men om det skjer, vil det ikke være noe negativt. kanskje ikke for deg, men det er ikke sikkert han digger det akkurat. Desverre, er mange menn dumme nok til å ha ubeskyttet sex og tømme seg i damer fordi det er så godt, men det er jo sånn unger blir til (unntatt i danmark da).... hehe Så kjør på, egentlig tror jeg du går ut av det fornøyd uansett. Har han krutt i tønna si, kan han smelle deg på tjukka etter bare noen svært få ganger, i verste fall er du gravid alt og har oppnådd det du vil hoho. Jeg har lovt meg selv å alltid bruke kondom fra nå av, nettopp av denne grunn. Kan bli så jækla dyrt å ha sex for oss menn for å si det med litt humor Vel, da vi hadde sex så kom han på magen min, og jeg gikk på badet, sugde opp noe av det i en liten sprøyte og sprutet det inni meg....men det var ikke mye som jeg klarte å suge opp i den da. I tillegg fingret jeg meg med fingre dekket i sæden hans. Men sjansene er minimale, vet det. HOLY.SHIT! Sjansene er jo MINIMALE da, om ikke mikroskopiske. Det spiller ingen rolle, du er SINNSYK Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hahaha hver så snill å si at du ikke er seriøs? Ååå om ikke så er du jo bare helt fantastisk!:') Denne fyren kommer ALDRI til å få deg av nakken!!! Hahaha!:') 1 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) seriøst, gjorde du det? Sprøyta du sæden opp i musa di med en sprøyte??? Du MÅ bekrefte om dette er seriøst eller ironi. Helt lættis var det å lese uansett. Mannen du knuller, burde sett denne tråden!!! HAHA, hvis du faktisk gjorde det med sprøyta, da tror jeg ALDRI han hadde knulla deg igjen for å si det sånn!!! Endret 28. februar 2014 av ragge_jz 2 Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Det spiller ingen rolle, du er SINNSYK Du mener kanskje at du er det? Jeg har høyere utdannelse, god, fast jobb og et helt normalt liv. Tror jeg hadde slitt om jeg var sinnssyk gitt. Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 seriøst, gjorde du det? Sprøyta du sæden opp i musa di med en sprøyte??? Du MÅ bekrefte om dette er seriøst eller ironi. Helt lættis var det å lese uansett. Mannen du knuller, burde sett denne tråden!!! HAHA, da tror jeg aldri han hadde knulla deg igjen for å si det sånn!!! Ja, det gjorde jeg! Men altså, han kom som sagt på magen min og det var veldig lite jeg klarte å suge opp med den sprøyta - og tror heller ikke jeg klarte å sprute sæden langt nok inn etterpå. Men, øvelse gjør mester som det heter. Så kanskje neste gang . 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Hahaha å herregud jeg elsker denne tråden! Dette hadde blitt så bra TV!! MODERATORER: Denne tråden og dens innhold må ikke slettes! Den må stå til skrekk og advarsel for unge kåte menn der ute. Endret 28. februar 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Du mener kanskje at du er det? Jeg har høyere utdannelse, god, fast jobb og et helt normalt liv. Tror jeg hadde slitt om jeg var sinnssyk gitt. Hahahhaha NEI du har ikke ett helt normalt liv. :') 1 Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Hahaha å herregud jeg elsker denne tråden! Dette hadde blitt så bra TV!! Du morer deg på andres bekostning, javel, sier en del om deg. Uansett, han brukte ikke kondom så om jeg blir gravid med ham en eller annen gang, så er det veldig enkelt å si at det var et uhell. Du mener kanskje at du er det? Jeg har høyere utdannelse, god, fast jobb og et helt normalt liv. Tror jeg hadde slitt om jeg var sinnssyk gitt. Hahahhaha NEI du har ikke ett helt normalt liv. :') Jo, veldig normalt. Men du har ikke det altså, for på seg selv kjenner man andre. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Det spiller ingen rolle, du er SINNSYK Du mener kanskje at du er det? Jeg har høyere utdannelse, god, fast jobb og et helt normalt liv. Tror jeg hadde slitt om jeg var sinnssyk gitt. HAhahahaha! Virkelig?? Du virker ikke meget intelligent eller empatisk for å si det sånn. Dette er manipulering på et helt nytt nivå. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hhahahahahah ja gjett om jeg morer meg på andres bekostning! Ts dette ble en fantastisk tråd. Og du lurte meg lenge! Jeg trodde lenge du var seriøs! Robert, det er ikke deg vel? 1 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 seriøst, gjorde du det? Sprøyta du sæden opp i musa di med en sprøyte??? Du MÅ bekrefte om dette er seriøst eller ironi. Helt lættis var det å lese uansett. Mannen du knuller, burde sett denne tråden!!! HAHA, da tror jeg aldri han hadde knulla deg igjen for å si det sånn!!! Ja, det gjorde jeg! Men altså, han kom som sagt på magen min og det var veldig lite jeg klarte å suge opp med den sprøyta - og tror heller ikke jeg klarte å sprute sæden langt nok inn etterpå. Men, øvelse gjør mester som det heter. Så kanskje neste gang . HOHOHOHOHO!!!!! Jeg har selv vært dum nok til å ha ubeskyttet sex med noen dårlige kjerringer opp igjennom, men HELDIGVIS ikke blitt forelder før nå nylig.... Jeg kan nesten ikke TRO at du er seriøs?? Mener du virkelig det? Ja, denne tråden må stå til latter og glede og advarsel for alle horny menn der ute gitt!!! HIHIHI. Bare å sterilisere seg med en gang!!!! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hahaha ja jeg kjenner meg veldig igjen i deg TS! Jeg husker selv når jeg satt hulkende på badgulvet og forsøkte inseminere meg selv med min elskers sæd som han etterlot på magen min. Jeg husker det som det var i går!:') 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hvis denne tråden fjernes henger jeg meg! Få den klistret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg