ragge_jz Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Tror du ikke trådstarter er happy over å få seg ett deilig ligg, og ikke trenger å tenke at de skal være sammen for livet av den grunn? Alle kan når som helst stikke av, så da må det jo være best å aldri få seg ett ligg, og heller aldri få seg kjæreste, så man slipper den risikoen. Tryggest det. Kjønnsykdommer slipper man også. OG så slipper man ikke minst all den deilige sexen. Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Og nå er han stormende forelsket og alt er bare bra? Skjønner ikke hvor denne spydige og aggressive tonen din kommer fra? Selvsagt er han ikke stormende forelsket i meg. Jeg bare spurte jeg! Måkke være så bitter! Sikker på at sexen var så bra? Du virker frustrert? Kan det være fordi han BARE vil ha sex med deg men ikke elske deg og være mannen din eller en del av livet til dine barn, og det er det DU ønsker? Har du tenkt å fortsette å ha sex med han, vel vitende om at han mest trolig har andre kvinner han også roterer med i tillegg til deg uten å ville fortelle deg det? Og vel vitende om at han bare vil ha kropp men ikke deg som person og at det aldri kommer til å bli dere to? Og vel vitende om at han når som helst stikker av fordi han finner noen han finner enda mer attraktiv uten å trenge ha dårlig samvittighet ovenfor deg siden dere ikke er og aldri kommer til å bli kjærester? Jeg er ikke bitter nei, men dine innlegg lyser jo av bitterhet og hat. Må være vondt å ha det slik? Han er ikke en mann som holder på med flere samtidig, hvorfor skal du og andre her tro det? Hvorfor så kyniske? Han er en veldig, veldig bra mann. En drømmemann, rett og slett. Etter å ha hatt sex med ham, er jeg selvsagt blitt enda mer forelsket i ham, men jeg prøver å gi det tid, ting skjer ikke over natten og om det skulle hende at han en dag blir forelsket i meg, ja, da vil jeg prøve å være den beste versjonen av meg selv og øke sjansene for at kan skje. Og hvem vet, kanskje jeg blir gravid med ham også etter hvert. Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Tror du ikke trådstarter er happy over å få seg ett deilig ligg, og ikke trenger å tenke at de skal være sammen for livet av den grunn? Alle kan når som helst stikke av, så da må det jo være best å aldri få seg ett ligg, og heller aldri få seg kjæreste, så man slipper den risikoen. Tryggest det. Kjønnsykdommer slipper man også. OG så slipper man ikke minst all den deilige sexen. Takk. Den som intet våger, intet vinner. Lurer på hvorfor så mange råder andre til å ikke prøve, avstå, er det pga. bitterhet, vonde erfaringer - og derfor unner de ingen andre å potensielt oppleve noe som kan bli fint, tror at alle mennesker er onde og kyniske innerst inne? Jeg håper selvsagt at han skal velge meg en dag, men om han aldri gjør det, så vil jeg jo uansett ha noe fantastisk å tenke på, få flere og flere minner om ham, og om oss sammen. Har en tante som giftet seg med drømmemannen sin da de begge var 22 år gamle, et halvår etterpå døde han i en trafikkulykke.....Kanskje hun aldri burde ha giftet seg da, fordi hun opplevde sorg senere, kanskje, som du sier, ingen bør få seg et ligg, så risikerer man heller aldri noe..... Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 kanskje jeg blir gravid med ham også etter hvert. Ja. Gå for den. Da MÅ han ha deg, enten han vil det eller ikke. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 kanskje jeg blir gravid med ham også etter hvert. Ja. Gå for den. Da MÅ han ha deg, enten han vil det eller ikke. For det funket så bra sist.. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg er ikke bitter, jeg er realistisk. Joa Ragge, sex uten forpliktelser passer meg veldig bra også, problemet her er vel at TS allerede er hårreisende forelsket og kommer til å få det veldig tungt når typen stikker videre. Og det kommer han til å gjøre, for han har sagt at han ikke vil bli sammen med henne. Selv om de har sex. Man risikerer alltid å gå i blindveier, igjennom hele livet, men det å bevisst gå inn i en og vite at man blir såret er aldri lurt. Holder man på sånn er det ikke rart man aldri blir lykkelig. Flott forbilde for barna ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Har en tante som giftet seg med drømmemannen sin da de begge var 22 år gamle, et halvår etterpå døde han i en trafikkulykke.....Kanskje hun aldri burde ha giftet seg da, fordi hun opplevde sorg senere, kanskje, som du sier, ingen bør få seg et ligg, så risikerer man heller aldri noe..... Nei nå må du gi deg! Hvordan i all verden kan du dra den sammenligningen?! 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Tankegangen til TS hjelper iallefall til å kaste lys over hvorfor denne fyren ikke vil noe mer seriøst med henne, om ikke annet. 1 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) faktisk, så skjønner jeg sammenligningen hennes godt, da argumentasjonen din ciklide, fikk meg til å tenke på akkurat det samme. OG hva angår trådstarter: ja, hva om hun blir gravid med han da? Selv har jeg en veninne som ble gravid med en fyr, de gjorde det slutt, og hun ble sammen med en annen mann MENS hun var gravid ?? FOLK ER FORSKJELLIGE!!! Det er ikke alle som må gifte seg før de har sex, og ikke alle unger er planlagt mange år i forveien!!! Jeez.... Og, skulle det være så ille for denne dama å bli gravid med han? Det er jo han som sitter der med skjegget i veggen, uten foreldrerett og med bidragsplikt.... Jeg tror noen damer er mer glad i sex enn andre, og noen damer "får bare unger" litt i hytt og gevær, uten å gjennomgå 17 spontanaborter og 5 prøverørsforsøk og masse grin og styr. JEg er forelder selv, og kjenner meg litt igjen i trådstarter selvom jeg er mann. jeg smalt en dame på tjukka, og det var masse god sex og hun ble gravid.... sånt skjer når man har god sex og lar seg rive med. Hun vil ha sex og kos, til tross for at hun har en unge alt. Tror dere sex-lysten forsvinner bare fordi man får en kid? Heldigvis ikke hos alle damer! Sex er et behov mange HELDIGVIS har, selv om de har kids.... Annen kompis av meg får snart unge med en dame som har to fra før av, verdens kuleste dame og hun har ikke "dratt masse menn" inn i livet til de to unga hun alt har. Tvert om, folk er bare forskjellige, og de kjerringene som henger her, henger vel her istedenfor på "kjøttmarkedet", og får seg svært lite.... enten de vil det eller ei ? Faen mange her er pripne ass! Blir trist av å lese det.... Ser for meg at det eneste som finnes mellom beina deres er støv og ett gjenngrodd høl??? JEg er selv ingen rundbrenner, men allikevel, å argumentere så hardt for å unngå sex, blir for meg helt rart. Sex er deilig og godt, HA SEX! Endret 28. februar 2014 av ragge_jz Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) jeg ender egentlig med å tenke at folk som har unger med Downs syndrom, synes at man ikke burde abortere slike, fordi de har det selv. Folk som har slitt i 10 år for å bli gravide og tilslutt bruker prøverør, synes det er greit, for de har det sånn selv. Folk som er fucka oppi hodet og ikke klarer å finne seg en mann å ha sex med, drar til danmark for inseminasjon, og oppdrar barn som aldri får en far, og de synes det er fint, for de har det sånn selv. En av venninnene mine, ble gravid med en mann og ble sammen med en annen mann, mens hun var gravid, og synes det er greit, for hun har det sånn selv. Andre damer, går 10 år i strekk uten ett ligg, og synes det er greit, for de har det sånn selv.... Trådstarter vil pule og kose seg, og det er faktisk helt greit.... Vi er alle forskjellige EDIT: de damene som vil diskutere dette, overanalyserer og er mer glad i å krangle enn å ha sex. End of discussion. EDIT 2: folk argumenterer ut fra sin egen livserfaring. Jeg gjør det, TS gjør det, ciklide gjør det og de andre. Har man opplevd mye god sex, vil man ha mer. Har man hatt dårlige sex-opplevelser og blitt såret, blir man skeptisk, og argumenterer derfor for å avstå fra denslags handlinger som TS liker. Osv... Endret 28. februar 2014 av ragge_jz Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Flott forbilde for barna ihvertfall. Dette er så grovt og støtende at jeg håper moderator griper inn. At du blander inn barna i dette, er helt hårreisende. Skam deg! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Trådstarter vil pule og kose seg, og det er faktisk helt greit Åja! Men da er jo den saken grei. Jeg missforstod, jeg trodde TS var forelsket og ville MER enn bare å pule denne fyren, og at han ikke ville det og forsikret seg om at hun kunne holde følelsene unna hvis de hadde sex, noe jeg regnet med hun ikke kunne siden jeg tolket det dithen at hun var så stormende forelsket, og at hun dermed maler seg inn i ett hjørne og vil gå seg på en smell. Men du har sikkert rett. Hun burde ha masse deilig sex med denne fantastiske fyren. Hun klarer nok å holde følelsene sine i sjakk og skåne den allerede bedritne psyken og holde tankene om at hun aldri har vært lykkelig på avstand. Hun virker ikke som en følsom dame tross alt, så dette går nok garantert bra! Jeg synes du skal fleske på TS. Dropp prevansjonen og bli gravid med han, så kan du tyne noen kroner i barnebidrag ut av ham også! Han får sikkert nydelige barn!! Jeg heier på deg! Dette kommer til å bli bra! Hold oss oppdatert! Sleng ungene dine inn til foreldrene dine å stikk å knull han igjen nå ikveld! Det FORTJENER du! 1 Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 jeg ender egentlig med å tenke at folk som har unger med Downs syndrom, synes at man ikke burde abortere slike, fordi de har det selv. Folk som har slitt i 10 år for å bli gravide og tilslutt bruker prøverør, synes det er greit, for de har det sånn selv. Folk som er fucka oppi hodet og ikke klarer å finne seg en mann å ha sex med, drar til danmark for inseminasjon, og oppdrar barn som aldri får en far, og de synes det er fint, for de har det sånn selv. En av venninnene mine, ble gravid med en mann og ble sammen med en annen mann, mens hun var gravid, og synes det er greit, for hun har det sånn selv. Andre damer, går 10 år i strekk uten ett ligg, og synes det er greit, for de har det sånn selv.... Trådstarter vil pule og kose seg, og det er faktisk helt greit.... Vi er alle forskjellige EDIT: de damene som vil diskutere dette, overanalyserer og er mer glad i å krangle enn å ha sex. End of discussion. EDIT 2: folk argumenterer ut fra sin egen livserfaring. Jeg gjør det, TS gjør det, ciklide gjør det og de andre. Har man opplevd mye god sex, vil man ha mer. Har man hatt dårlige sex-opplevelser og blitt såret, blir man skeptisk, og argumenterer derfor for å avstå fra denslags handlinger som TS liker. Osv... Enig i en del her, og flere som argumenterer aggressivt mot å ha sex med mannen jeg er forelsket i fordi han ikke vil ha noe forhold med meg, virker bitre og det har kanskje skjedd med dem selv. Og jeg vet at han sannsynligvis aldri kommer til å bli kjæresten min, men jeg vil ikke bli gammel, bitter og sint fordi jeg aldri gjorde det jeg ønsket. Og jeg ønsket å ha sex med ham, og vi har hatt sex - det var uendelig deilig - og vi skal ha sex med hverandre igjen. Aner ikke hvor lenge det varer, kanskje han finner en dame han vil ha som kjæreste om en måned, eller et halvår, jeg vet ikke, men jeg er så forelsket i ham at det gjør vondt og jeg vil bare få være nær ham de gangene jeg kan. Kanskje noen synes jeg er dum og patetisk pga. det, men hvorfor er det slik at så mange synes at det å være kynisk og beregnende er bra, mens å være lidenskapelig forelsket, leve seg inn i øyeblikket og nyte det er naivt og dumt? Han er drømmemannen min, og jeg kommer alltid til å sørge over at han ikke er og sannsynligvis aldri blir min, men likevel - iblant er han min for noen timer, kanskje en helt kveld og natt, kanskje jeg får lage frokost til ham, vise at jeg er glad i ham når vi møtes, det er vel bedre enn ingenting? Og jeg har aldri latt barna mine få møte noen mann jeg har datet (dater kun de to dagene i uken jeg er alene), selv om noen her i tråden mener at jeg "drasser" med meg masse menn inn i livet deres(ren løgn -hvorfor er folk så ekle og usaklige her inne???). Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Flott forbilde for barna ihvertfall. Dette er så grovt og støtende at jeg håper moderator griper inn. At du blander inn barna i dette, er helt hårreisende. Skam deg! At jeg gir deg ros for å være ett flott forbilde for barna er støtende? Nei nå skjønner jeg ingenting. Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Du er et avskyelig, bittert "menneske." Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Dette er så grovt og støtende at jeg håper moderator griper inn. At du blander inn barna i dette, er helt hårreisende. Skam deg! Ehhh - du 'planlegger' allerede å bli gravid med han, når du vet hva han mener. Det skulle ikke forundre meg at du prøver å 'kapre' han via akkurat dette. (inntrykket jeg har fått utifra dine innlegg) og dine barn blir naturligvis endel av dette om du vil eller ei. 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Du er et avskyelig, bittert "menneske." Jeg er ond, venneløs og grusom. Jeg sprer bare om meg med kvalme og bitterhet og ønsker utelukkende å psyke folk så langt ned som mulig - ikke å være behjelpelig på en brutal men ærlig måte slik mange kanskje tror. Jeg har like mye empati og medfølelse som ett lunkent brød og er direkte motbydelig når du møter meg IRL. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Trådstarter vil pule og kose seg, og det er faktisk helt greit Åja! Men da er jo den saken grei. Jeg missforstod, jeg trodde TS var forelsket og ville MER enn bare å pule denne fyren, og at han ikke ville det og forsikret seg om at hun kunne holde følelsene unna hvis de hadde sex, noe jeg regnet med hun ikke kunne siden jeg tolket det dithen at hun var så stormende forelsket, og at hun dermed maler seg inn i ett hjørne og vil gå seg på en smell. Men du har sikkert rett. Hun burde ha masse deilig sex med denne fantastiske fyren. Hun klarer nok å holde følelsene sine i sjakk og skåne den allerede bedritne psyken og holde tankene om at hun aldri har vært lykkelig på avstand. Hun virker ikke som en følsom dame tross alt, så dette går nok garantert bra! Jeg synes du skal fleske på TS. Dropp prevansjonen og bli gravid med han, så kan du tyne noen kroner i barnebidrag ut av ham også! Han får sikkert nydelige barn!! Jeg heier på deg! Dette kommer til å bli bra! Hold oss oppdatert! Sleng ungene dine inn til foreldrene dine å stikk å knull han igjen nå ikveld! Det FORTJENER du! hehe, sannheten er at det er jo uten tvil det trådstarter vil, det ser jeg av innleggene Dere jenter er litt sånn dere også, innimellom!! Også vil hun helst også ha full kontroll over han også, og sånn er dere jenter, av smertelig egen erfaring, også desverre skrudd sammen altfor ofte. :S samtidig innser hun at dette kan bli vanskelig, og spør oss om ikke vi synes hele ideen er lur allikevel. En unge vil aldri kunne holde forholdet sammen TS. Tror ikke jeg ihvertfall. Gjør alt bare verre. Men da får du jo forplantet deg med han om ikke annet. Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Dette er så grovt og støtende at jeg håper moderator griper inn. At du blander inn barna i dette, er helt hårreisende. Skam deg! Ehhh - du 'planlegger' allerede å bli gravid med han, når du vet hva han mener. Det skulle ikke forundre meg at du prøver å 'kapre' han via akkurat dette. (inntrykket jeg har fått utifra dine innlegg) og dine barn blir naturligvis endel av dette om du vil eller ei. Ehhh, selv. Du har ikke fått med deg at et par i denne tråden kommer med rene løgner hvor jeg blir beskyldt for å "drasse masse menn i livet til barna mine"??? De har aldri møtt noen mann jeg har datet, de vet ikke noe om at jeg er forelsket, ingenting. Ja, om jeg blir gravid så vil det endre seg. Men om det skjer, vil det ikke være noe negativt. Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Trådstarter vil pule og kose seg, og det er faktisk helt greit Åja! Men da er jo den saken grei. Jeg missforstod, jeg trodde TS var forelsket og ville MER enn bare å pule denne fyren, og at han ikke ville det og forsikret seg om at hun kunne holde følelsene unna hvis de hadde sex, noe jeg regnet med hun ikke kunne siden jeg tolket det dithen at hun var så stormende forelsket, og at hun dermed maler seg inn i ett hjørne og vil gå seg på en smell. Men du har sikkert rett. Hun burde ha masse deilig sex med denne fantastiske fyren. Hun klarer nok å holde følelsene sine i sjakk og skåne den allerede bedritne psyken og holde tankene om at hun aldri har vært lykkelig på avstand. Hun virker ikke som en følsom dame tross alt, så dette går nok garantert bra! Jeg synes du skal fleske på TS. Dropp prevansjonen og bli gravid med han, så kan du tyne noen kroner i barnebidrag ut av ham også! Han får sikkert nydelige barn!! Jeg heier på deg! Dette kommer til å bli bra! Hold oss oppdatert! Sleng ungene dine inn til foreldrene dine å stikk å knull han igjen nå ikveld! Det FORTJENER du! hehe, sannheten er at det er jo uten tvil det trådstarter vil, det ser jeg av innleggene Dere jenter er litt sånn dere også, innimellom!! Også vil hun helst også ha full kontroll over han også, og sånn er dere jenter, av smertelig egen erfaring, også desverre skrudd sammen altfor ofte. :S samtidig innser hun at dette kan bli vanskelig, og spør oss om ikke vi synes hele ideen er lur allikevel. En unge vil aldri kunne holde forholdet sammen TS. Tror ikke jeg ihvertfall. Gjør alt bare verre. Men da får du jo forplantet deg med han om ikke annet. Nei, vil sikkert ikke gjøre at han blir kjæresten min. Men, om jeg blir gravid, hvordan kan en reaksjon fra hans side være da? Han har sagt at han drømmer om å få barn en dag, tross alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg