Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mulig at han blir forelsket senere? Suksesshistorier?

Anbefalte innlegg

Enten er han ei pingle som ikke tør å legge følelsene frem, eller så er han en idiot som ubevisst eller ikke - leker med følelsene dine. Move on.

Hva mener du med at han ikke tør å legge følelsene frem? Jeg har barn fra tidligere forhold, som han visste om før vi møtte hverandre, og han sa at det hadde han ingen problemer med. Men innerst inne tenker jeg at kanskje det er en del av det hele; at han ikke vil prøve ordentlig med meg fordi jeg har barn.

Uansett så ønsker jeg bare å være nær ham så lenge han vil ha meg, selv om det "bare" blir sex vil det være uendelig mye bedre enn å aldri få oppleve det.

Elendig formulert av meg, det jeg mener er at han kanskje ikke tør å forplikte seg til noe mer en et seksuelt forhold.

Å du. Jeg må si meg enig med vannliljen at her ber du om å bli såret. Han sitter med all makta, som blir helt feil i min mening. Nei, finn deg en annen som vil ha hele deg, og som respekterer deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men, jeg er faktisk en pen dame og han har sagt til meg mange ganger at han blir ekstremt seksuelt tiltrukket av meg og vet at om vi har sex, vil det bli fantastisk deilig. Det har han aldri tvilt på.

Ååååh herregud... HVER så snill å si at du skjønner selv at dette er noe han sier for å komme kjappere i buksene på deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du burde høre den sangen dusty springfield Take me for a litle While. Nå vet jeg ikke om han fyren er singel, er han gift? Hvem vet. Er han norsk? Det er helt mulig at en person kan falle for en etter en stund, mange pleier jo å forlatte liksom sine kone med de som de har vært utro med fordi de til slutt for følelser for personen. Men da må du være villig til å risikere at du kan bli såret som hun russiske kjæresten til Tony Sopranos. Sex er ikke det viktigste når man først blir forelsket i en person man sier derfor ordet elske istedenfor knulle fordi du vil elske hun, være med hun, mens han her virker som han vil bare ligge med deg og få det overstått når han har sine behov, da blir man forelsket. Nå skjønner jeg ikke hvorfor han ikke gir det en sjanse når han er singel og siden han gjerne vil ha sex med deg, men det er så vanskelg å si. Skjønner at du er en seriøs person derfor burde du glemme han og gå videre, var ute i går gjett hva det finnes tonne vis av menn og Damer ute der, gi dem nr ditt og gå på dates :) folk prøver ikke hardt nå til dags, de bare gir opp kjærlighten på grunn av en og står stille, move one !

Lenke til kommentar

Du burde høre den sangen dusty springfield Take me for a litle While. Nå vet jeg ikke om han fyren er singel, er han gift? Hvem vet. Er han norsk? Det er helt mulig at en person kan falle for en etter en stund, mange pleier jo å forlatte liksom sine kone med de som de har vært utro med fordi de til slutt for følelser for personen. Men da må du være villig til å risikere at du kan bli såret som hun russiske kjæresten til Tony Sopranos. Sex er ikke det viktigste når man først blir forelsket i en person man sier derfor ordet elske istedenfor knulle fordi du vil elske hun, være med hun, mens han her virker som han vil bare ligge med deg og få det overstått når han har sine behov, da blir man forelsket. Nå skjønner jeg ikke hvorfor han ikke gir det en sjanse når han er singel og siden han gjerne vil ha sex med deg, men det er så vanskelg å si. Skjønner at du er en seriøs person derfor burde du glemme han og gå videre, var ute i går gjett hva det finnes tonne vis av menn og Damer ute der, gi dem nr ditt og gå på dates :) folk prøver ikke hardt nå til dags, de bare gir opp kjærlighten på grunn av en og står stille, move one !

Han er singel ja, og norsk. Jeg skjønner heller ikke hvorfor han ikke kan gi meg en ordentlig sjanse, gå på en ordentlig date uten kino. Ta meg med ut på middag og snakke, bli kjent. Jeg fatter det ikke.

Det er kun han for meg. Jeg er i tredveårene, ikke helt ung lenger. Det er veldig vanskelig for meg å bli kjent med noen, var mobbeoffer i hele skolegangen min og har aldri vært lykkelig, aldri. Inntil jeg møtte ham. Han vet om bakgrunnen min, og likevel skjer dette.

Kanskje noen bare er dømt til å være alene og ulykkelig hele livet.

Ja, jeg er seriøs. Jeg er også ekstremt snill, jeg har aldri gjort noe skikkelig slemt mot noen, jeg er alltid den som blir tråkket på, aldri den som blir lykkelig, aldri den som alle vil bli kjent med. Inntil jeg møtte ham altså, jeg trodde at nå, endelig, var det min tur til å få leve, virkelig leve.

Om det kun kan bli sex, om det er alt, er ikke det bedre enn å aldri få vite det? Aldri få være intim med han jeg føler jeg har drømt om hele livet? Da kan jeg i det minste ha konkrete minner å tenke tilbake på, og ikke bli bitter med årene.

Lenke til kommentar

Dette er en oppskrift på å bli såret.

Han er kåt og sikkert tiltrukket av deg, men vil kun ha fitte. Han sier det som må til for å oppnå det og samtidig vil han forsikre seg om at du vet det ikke blir mer.

Sier du ja får han det han vil ha og du risikerer å falle mer. Han kan finne noen han faller for eller ende det når han er lei. Du får kjærlighetssorg.

Hvorvidt du er pen eller ikke er irrelevant.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hmmm, jeg har vært gutten i slike forhold. At noen sier at han forsøker å lure deg gjør at jeg ikke helt forstår hvordan de tenker. Han er 100% ærlig med deg. Han sier at han gjerne vil ha sex med deg, men er ganske sikker på at han aldri vil være kjæresten din. Hvordan er det å lure noen? Han mener AKKURAT det. Hvis dette ikke er akseptabelt, walk away. Hvis du føler det samme, hurra.

Jeg var klinkende klar overfor en jente om at dette KUN var sex fra min side, og at hvis hun på noen som helst måte tok det som noe mer, så ville jeg ikke gjøre noe som helst. Dette var før vi hadde hatt sex. Spol frem noen måneder (vi traff hverandre ca 3-6 ganger i mnd), jeg treffer en jente jeg faller pladask for. Da har jente nummer en, akkurat som du legger opp til her, laget en solskinnshistorie i hodet sitt.

Hun trodde at jeg skulle falle for henne, og når hennes oppdiktede solskinnshistorie slo sprekker ble hun knust.

Har også hatt noen vellykede useriøse fysiske forhold. Fikk high-five når jeg sa at jeg hadde truffet noen andre. Også fått beskjeden av noen andre at de har truffet noen, og tatt det for det det er.

TL;DR:

Ikke forvent at historien du lager i din fantasi samsvarer med virkeligheten, uansett hvor mye du vil det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Men, han vil likevel innlede et seksuelt forhold til meg - men før det vil han forsikre seg om at jeg takler det at det ikke blir noe mer.....

Det høres ikke ut som om du vil takle at det ikke blir noe mer. Dersom du forsøker å gi han inntrykk av noe annet så er du uærlig, og forsøker å manipulere han. La være, bryt det av.

Lenke til kommentar

synes det er så rart at folk bare er så opptatt av å bli såret...

"alle" her sier: ikke gjør det, du risikerer å bli såret.

Ja vel. den som intet våger, intet vinner.

Du drømmer om å ha sex med denne mannen; gjør det da! Og kanskje er det godt både for han og for deg. Skjønner ikke at man alltid skal fokusere på "risikoen for å bli såret".... Det er faktisk noe narsissistisk over det også... "jeg er for unik og fin til å bli såret, derfor holder jeg meg unna en som risikerer å såre meg"....

Sånn var det for meg også, ble sammen med en dame som jeg gjorde gravid etter 3mnd jeg... Og alt gikk i dass etter at ungen kom. Jeg sitter her med to tomme hender og ingen ny dame eller noe, dette er snart ett år siden... Ingen foreldre rett eller noe som helst... Istedenfor å være deprimert og grine hver dag, kan jeg heller tenke at jeg var heldig som fikk ett barn, selvom jeg ikke får sett han så ofte.

Folk er så JÆVLIG opptatt av seg selv og sine egne følelser, at det er helt latterlig. Tror folk må TØRRE å bli såret jeg, også får man heller slikke sårene etterpå. Etter den søte kløe, kommer den sure svie!

Vis denne mannen at du vil ha han, så får du det digg, også får du heller leve med at det svir litt.

Ordtaket "bedre å angre på noe man har gjort enn noe amn ikkke har gjort" kan man også tenke på....

FEIGHET er ett problem som gjør at folk sitter rundt og er peppermøyer og ungkarer og tror de er for fine og for "gode" til å la andre såre seg.... Fuck off.

Bli såret, og reis deg etterpå som en sterkere person, selvom det er vondt. Og tenk på at sex'en var syyykt digg. Man kan ikke samle på de dårlige minnene, slik mange her tydeligvis gjør. Jeg gjør også det, men ved å jobbe med seg selv, går det an å snu ting, selv om svien er JÆVLA SUR etterpå

Og som andre sier i tråden: ja, jeg er også singel og ensom og bokstavelig talt fucked, derfor sitter jeg her og poster innlegg :)

EDIT 2: må bare også nevne en venninne av meg, som ALDRI har hatt kjæreste og mest sannsynlig er u-kysset. Hun fyller nå 28 år, og ser bra ut. Hva er best: ALDRI TØRRE å gå inn i ett forhold fordi man er rett og slett fanatisk redd for å bli såret, eller å faktisk "hive seg i det" og kanskje vinne noe underveis, erfaring om ikke annet ?????????????

Dette mennesket blir jo bare rarere og rarere for hvert år også... 28 år, NULL livserfaring....

Nei sitt der, dere som aldri anbefaler folk å få seg ett ligg, dere får det kanskje ikke så ofte selv heller ??? Bedre å være evig jomfru enn å bli såret liksom?

Jeg har ikke ligget masse rundt, men pokker, tør man ikke en dritt, så ender man opp som en avstumpa tulling uten erfaring også. Og ja, livserfaring er dyrekjøpt samma F, det koster mer enn penger i form av vonde følelser, og grubling, men det kalles å bli voksen.

OG det er det mange idag som ikke tør!

Feiginger som venter til de er 40 med å få unger og kjæreste fordi de er "redde"....

Dagens moralpreken!

Endret av ragge_jz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man må ta hensyn til barna også, ikke bare drive og drasse masse nye mannfolk inn i livet deres hele tiden - eller at man blir kjempelei seg. Det oppdager barn. Ikke trenger man å pådra seg nye barn fra nye mannfolk hele tiden heller.

Hvordan i alle dager fikk du deg til å skrive noe så støtende og misvisende? Anstendighet og saklighet, det er overvurdert eller?

"Drasse nye mannfolk inn i livet deres hele tiden...." -kanskje du skriver basert på egen erfaring, at det er forklaringen på det voldsomt støtende innlegget ditt.

Jeg har i alle fall ikke "drasset" et eneste mannfolk inn livet til mine barn, så ja, du snakker nok av egen erfaring her - det passer uansett ikke inn i tråden og er komplett usaklig.

Lenke til kommentar

høres ut som det ligget ikke var så bra egentlig .... :p eller ihvertfall ikke følelsene etterpå :p

??? Fri, uriktig "tolkning." Sexen var vidunderlig, beste jeg har opplevd. Han er drømmemannen. Han vil ha meg igjen. Det var veldig bra, selv om jeg blir litt irritert over å "forsvare" meg mot idioter her inne.

Lenke til kommentar

Og nå er han stormende forelsket og alt er bare bra?

Skjønner ikke hvor denne spydige og aggressive tonen din kommer fra? Selvsagt er han ikke stormende forelsket i meg.

Jeg bare spurte jeg! Måkke være så bitter!

Sikker på at sexen var så bra? Du virker frustrert? Kan det være fordi han BARE vil ha sex med deg men ikke elske deg og være mannen din eller en del av livet til dine barn, og det er det DU ønsker?

Har du tenkt å fortsette å ha sex med han, vel vitende om at han mest trolig har andre kvinner han også roterer med i tillegg til deg uten å ville fortelle deg det?

Og vel vitende om at han bare vil ha kropp men ikke deg som person og at det aldri kommer til å bli dere to?

Og vel vitende om at han når som helst stikker av fordi han finner noen han finner enda mer attraktiv uten å trenge ha dårlig samvittighet ovenfor deg siden dere ikke er og aldri kommer til å bli kjærester?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...