Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mulig at han blir forelsket senere? Suksesshistorier?

Anbefalte innlegg

Dater/datet en mann jeg er blitt kjempeforelsket i, men han har sagt at han ikke er forelsket i meg og han ikke ser for seg at vi blir kjærester.

Men, han vil likevel innlede et seksuelt forhold til meg - men før det vil han forsikre seg om at jeg takler det at det ikke blir noe mer.....

Vi har kun møtt hverandre tre ganger før han sa til meg på telefon at han ikke har den rette følelsen for meg, og ikke hatt sex. Men kysset, mye.

To av gangene vi møtte hverandre var på kino, så fikk ikke så mye sjanse til å bli ordentlig kjent med ham da det ikke var så mye tid og anledning til å snakke lenge.

Vi har imidlertid snakket en del på telefon og sendt sms-er.

Etter at han fortalte meg hvordan han føler det, ble det ganske anstrengt siden jeg ble knust, gråt, sendte emosjonelle sms-er (aldri slemme, bare triste). VI kranglet på telefon og alt var vondt.

Vi har møtt hverandre en gang etter dette, og snakket ut litt. Han sier han er veldig tiltrukket av meg og vil ha meg fortsatt.......

Vi skal møtes igjen neste uke, og jeg både gruer og gleder meg.

Er det noen som har opplevd noe lignende, og hvordan gikk det?

Er det noen sjanse for at han etter hvert kan bli kjæresten min? Om vi innleder et seksuelt forhold, er det mulig på noen som helst måte at vi blir bedre kjent med hverandre og at noe skjer inni ham slik at han ikke vil "miste" meg?

Jeg er fortapt, og klamrer meg til håpet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Vel, dersom dere blir sammen... så treffer han en han får "de rette" følelsene for...

Beklager, men var jeg deg hadde jeg sett meg om etter noe annet. Du våger/risikerer mye mer enn han i dette tilfellet, slik jeg ser det. Du bør iallefall være klar over at dette kan bli slutt hvilken dag som helst. Jo lenger det går, jo tyngre blir tapet (antagelig).

Lenke til kommentar

Dater/datet en mann jeg er blitt kjempeforelsket i, men han har sagt at han ikke er forelsket i meg og han ikke ser for seg at vi blir kjærester.

Men, han vil likevel innlede et seksuelt forhold til meg - men før det vil han forsikre seg om at jeg takler det at det ikke blir noe mer.....

Vi har kun møtt hverandre tre ganger før han sa til meg på telefon at han ikke har den rette følelsen for meg, og ikke hatt sex. Men kysset, mye.

To av gangene vi møtte hverandre var på kino, så fikk ikke så mye sjanse til å bli ordentlig kjent med ham da det ikke var så mye tid og anledning til å snakke lenge.

Etter at han fortalte meg hvordan han føler det, ble det ganske anstrengt siden jeg ble knust, gråt, sendte emosjonelle sms-er (aldri slemme, bare triste). VI kranglet på telefon og alt var vondt.

Vi har møtt hverandre en gang etter dette, og snakket ut litt. Han sier han er veldig tiltrukket av meg og vil ha meg fortsatt.......

Er det noen sjanse for at han etter hvert kan bli kjæresten min? Om vi innleder et seksuelt forhold, er det mulig på noen som helst måte at vi blir bedre kjent med hverandre og at noe skjer inni ham slik at han ikke vil "miste" meg?

Min erfaring er at dette ikke er noen god ide.... jeg opplevde det samme som deg bare at jeg innledet et seksuelt forhold til ham...... etter to lange år hvor jeg klynget meg til håpet og bare levde for å tilfredsstille ham (oppførte meg som en drømme kjæreste) ble jeg 'dumpet' til fordel fordel for en annen jente som ikke engang kan måle seg med meg utsenemessig og personlighet..... dessuten synes jeg personlig at menn som er så kynisk at de bare er interessert i sex uten forpliktelse ikke er noe å samle på, det sier rett og slett litt for mye om deres karakter....

kan også legge til at jeg fremdeles sliter mye psykisk etter de to årene med han fyren og vil advare andre om å gå inn i den samme fellen med håp om å bygge et forhold, lykke til!

Anonymous poster hash: 9f12a...1b1

• Liker 2
Lenke til kommentar

Heartlife, (rimelig sikker på at det er deg) dette hadde jeg ikke ville prøvd var jeg deg.

Ender bare med at du blir enda mer knyttet til han hvis du begynner å ligge med han og blir enda mer knust når han fremdeles ikke kobler sammen antennene og blir forelska.
Det er det få menn som blir etter bare noen få runder i halmen.

Hvis dere allerede krangler, etter 3 møter er det bedre å bare move on. Hvem gidder ha type man bare krangler med uansett? Og hvem gidder ha dame som er kranglete og sender emosjonelle SMS'er over den minste ting? Kan jo virke som du fort blir forelska. Da finner du sikkert noen nye kjapt.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Min erfaring er at dette ikke er noen god ide.... jeg opplevde det samme som deg bare at jeg innledet et seksuelt forhold til ham...... etter to lange år hvor jeg klynget meg til håpet og bare levde for å tilfredsstille ham (oppførte meg som en drømme kjæreste) ble jeg 'dumpet' til fordel fordel for en annen jente som ikke engang kan måle seg med meg utsenemessig og personlighet..... dessuten synes jeg personlig at menn som er så kynisk at de bare er interessert i sex uten forpliktelse ikke er noe å samle på, det sier rett og slett litt for mye om deres karakter....

kan også legge til at jeg fremdeles sliter mye psykisk etter de to årene med han fyren og vil advare andre om å gå inn i den samme fellen med håp om å bygge et forhold, lykke til!

Uff, det hørtes trist ut. Hvordan var de to årene da? Hvor ofte møttes dere etc., møtte noen av vennene hans, familie? Og, gav han noen signaler underveis om hvordan dere stod - om det var kun sex eller gav han deg håp om at det skulle bli noe mer?

Lenke til kommentar

Heartlife, (rimelig sikker på at det er deg) dette hadde jeg ikke ville prøvd var jeg deg.

Ender bare med at du blir enda mer knyttet til han hvis du begynner å ligge med han og blir enda mer knust når han fremdeles ikke kobler sammen antennene og blir forelska.

Det er det få menn som blir etter bare noen få runder i halmen.

Hvis dere allerede krangler, etter 3 møter er det bedre å bare move on. Hvem gidder ha type man bare krangler med uansett? Og hvem gidder ha dame som er kranglete og sender emosjonelle SMS'er over den minste ting? Kan jo virke som du fort blir forelska. Da finner du sikkert noen nye kjapt.

Heartlife? Nei, ikke meg.

Men om jeg aldri ligger med ham, vil jeg jo alltid ha en sorg inni meg over det jeg aldri fikk oppleve. Folk er jo skrudd sammen på ulike måter, og jeg er av den typen som får det verre om vi ikke har sex før det blir slutt. Vet man vanligvis sier som deg, at sex gjør det verre. Men jeg tror altså det motsatte, basert på egen erfaring.

Kranglingen vår har vært begrenset til telefon, og har kommet i stand fordi jeg er usikker og knust, ikke vet hva som vil skje, om vi kommer til å ha sex eller ei. Forhåpentligvis blir kranglingen borte om vi begynner å ha sex.

Lenke til kommentar

Uaktuelt at jeg blir forelsket senere ihvertfall. Jeg vet someregel om jeg har/kan bli forelsket i løpet av kort tid.

Jenter kan være så tiltrekkende som de vil, og jeg kan gjerne ha et ønske om sex og evt. vennskap. Men har jeg sagt at jeg ikke har de følelsene for jenta, så kommer jeg nok aldri til å få det.

Jeg ville nå trolig så høflig som mulig droppet kontakten med deg også, og ikke spillt videre slik han du holder på med deg gjør, det ville bare gjort det enklere for dere begge.

Han fordi det kan bli mye drama i fremtiden, og deg siden det er værre at det ikke funker over en stund enn bare med en gang. Litt sånn plasterfilosofi.

Endret av multisync
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uaktuelt at jeg blir forelsket senere ihvertfall. Jeg vet someregel om jeg har/kan bli forelsket i løpet av kort tid.

Jenter kan være så tiltrekkende som de vil, og jeg kan gjerne ha et ønske om sex og evt. vennskap. Men har jeg sagt at jeg ikke har de følelsene for jenta, så kommer jeg nok aldri til å få det.

Jeg ville nå trolig så høflig som mulig droppet kontakten med deg også, og ikke spillt videre slik han du holder på med deg gjør, det ville bare gjort det enklere for dere begge.

Han fordi det kan bli mye drama i fremtiden, og deg siden det er værre at det ikke funker over en stund enn bare med en gang. Litt sånn plasterfilosofi.

Er det fordi du da har bestemt deg for at nei, det blir aldri noe av - og slik stenger muligheten for at det noen gang kan bli noe? Når du først har sagt ordene, så vil du av prinsipp ikke gå tilbake på dem selv om ting utvikler seg i positiv retning?

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke av prinsipp, men er jeg ikke ordentlig betatt så vil jeg heller aldri bli forelsket.

Selvfølgelig, det kan jo være at muligheten for at følelser dukker opp, men da må det nok være et greit opphold i mellom så man får insett at man kanskje har gjort noe dumt.

Det funker ikke å være i et forhold i håp om at det blir noe. DET høres ut som en bra måte å ende opp med mye ugreie og hjertesorg :omg:

Endret av multisync
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, Heartlife, dette er deg. Evt Tvillingsøstren til Heartlife.

Samme problemene, samme skrivemåte og tegnsetting og samme respons på svarene du ikke vil høre. Rykende fersk konto peker også mot en ting eller to. Heartlife er vel dritlei av å bli kjent igjen når hun poster som Anonym.

Uansett, Heartlife eller ei:

Men om jeg aldri ligger med ham, vil jeg jo alltid ha en sorg inni meg over det jeg aldri fikk oppleve
Neivel, så ligg med han da. Hvorfor poste her hvis du alt har bestemt deg? Blir ikke mange solskinnhistoriene å finne her uansett. De det gikk bra med har type og liv og henger ikke på dette forumet å sturer.
Stikk å pul han og kos deg en mnd eller ett år til han finner en annen han blir forelska i. Men da må du ikke komme her å poste en ny tråd om hvor hjerteknust du er.
Du legger opp for å bli ødelagt selv. Da er det ikke synd i deg.
Lykke til!
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jo, Heartlife, dette er deg. Evt Tvillingsøstren til Heartlife.

Samme problemene, samme skrivemåte og tegnsetting og samme respons på svarene du ikke vil høre. Rykende fersk konto peker også mot en ting eller to. Heartlife er vel dritlei av å bli kjent igjen når hun poster som Anonym.

Uansett, Heartlife eller ei:

Men om jeg aldri ligger med ham, vil jeg jo alltid ha en sorg inni meg over det jeg aldri fikk oppleve
Neivel, så ligg med han da. Hvorfor poste her hvis du alt har bestemt deg? Blir ikke mange solskinnhistoriene å finne her uansett. De det gikk bra med har type og liv og henger ikke på dette forumet å sturer.
Stikk å pul han og kos deg en mnd eller ett år til han finner en annen han blir forelska i. Men da må du ikke komme her å poste en ny tråd om hvor hjerteknust du er.
Du legger opp for å bli ødelagt selv. Da er det ikke synd i deg.
Lykke til!

Vet du hva, jeg gir blaffen i heartlife og dine konspirasjonsteorier.

Formålet med denne tråden var delvis å høre om noen har erfaring med lignende tilfeller, og jeg er ganske desperat. Jeg føler at jeg ikke vil la noe være uprøvd, og om det finnes en bitteliten, mikroskopisk sjanse for at han kan begynne å føle noe for meg gjennom at vi har sex, så er det verdt å prøve.

Vi har bare et liv tross alt, og jeg har aldri noensinne vært så forelsket som det jeg er i ham.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Forelskelsen går over, og da spørs det hva som er igjen.

Jeg synes du bør klarne tankene for så å lese det du akkurat skrev på nytt. Det høres rimelig fåfengt ut.

Det er opp til deg om du vil bruke tiden din på å jage en person som overhodet ikke er interessert, eller om du vil gi slipp og finne en annen som kanskje viser litt mer interesse.

Forresten har Ciklide helt rett i at det virker som du allerede har bestemt deg. Nå fisker du bare etter godkjennelse og forståelse.

Endret av Vannlinjen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du får ingen solskinnshistorier. De finnes omtrent ikke.

Mannfolk er ikke helt som deg og mange jenter generelt. De har ikke den samme følelsesmessige tilknytningen til sex. Menn (og mange kvinner) har sex bare fordi det er gøy. Som en slags sport. Ikke fordi de er lidenskapelig forelsket og vil komme nærmest mulig fysisk kvinnen fordi de elsker henne.

De er bare kåte. De vil ha utløsning. Sex er godt å de vil bare ha det.
På samme måte som at det er godt med en feit pizza når du er fyllesjuk.

Du er hans feite pizza. Han trenger ikke finne deg fysisk attraktiv en gang. Men han vet du vil ligge med han. Så da tenker han "Why not? Henne kan jeg jo ringe til i helgene hvis jeg ikke får med meg noen finere damer hjem?"

Leste du ikke hva Multisync skrev feks?

Fyren du liker høres jo ut som en dust når han sier "Jeg er ikke forelska i deg. Det kommer ikke til å bli noe mer. Men vi kan godt ha sex! Men da må du takle at det ikke blir noe mer og ikke bli ett følelsesmessig nervevrak når jeg finner noen andre jeg blir forelsket i!"

Og du sitter å sier "Jaaa det kommer til å gå bra! Jeg kommer ikke til å bli ødelagt når du ikke vil ligge med meg mere! :D "

Du lyver til han og til deg selv.

Hvis du er så idiot at du går med på den. Når du allerede har det vondt pga han før du har knullet han. Hvis du likevel igjennomfører så er det ingen som sender deg varme tanker og medfølelse.

Så man reder ligger man.

Og det er ikke noe vits i å bli sur bare fordi du ikke får den responsen du håper.
Flertallet mener dette ikke er lurt, av en grunn.

Men for all del. Hopp til køys med han.

Endret av medlem-124997
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du får ingen solskinnshistorier. De finnes omtrent ikke.

Mannfolk er ikke helt som deg og mange jenter generelt. De har ikke den samme følelsesmessige tilknytningen til sex. Menn (og mange kvinner) har sex bare fordi det er gøy. Som en slags sport. Ikke fordi de er lidenskapelig forelsket og vil komme nærmest mulig fysisk kvinnen fordi de elsker henne.

De er bare kåte. De vil ha utløsning. Sex er godt å de vil bare ha det.

På samme måte som at det er godt med en feit pizza når du er fyllesjuk.

Du er hans feite pizza. Han trenger ikke finne deg fysisk attraktiv en gang. Men han vet du vil ligge med han. Så da tenker han "Why not? Henne kan jeg jo ringe til i helgene hvis jeg ikke får med meg noen finere damer hjem?"

Leste du ikke hva Multisync skrev feks?

Fyren du liker høres jo ut som en dust når han sier "Jeg er ikke forelska i deg. Det kommer ikke til å bli noe mer. Men vi kan godt ha sex! Men da må du takle at det ikke blir noe mer og ikke bli ett følelsesmessig nervevrak når jeg finner noen andre jeg blir forelsket i!"

Og du sitter å sier "Jaaa det kommer til å gå bra! Jeg kommer ikke til å bli ødelagt når du ikke vil ligge med meg mere! :D "

Du lyver til han og til deg selv.

Hvis du er så idiot at du går med på den. Når du allerede har det vondt pga han før du har knullet han. Hvis du likevel igjennomfører så er det ingen som sender deg varme tanker og medfølelse.

Så man reder ligger man.

Og det er ikke noe vits i å bli sur bare fordi du ikke får den responsen du håper.

Flertallet mener dette ikke er lurt, av en grunn.

Men for all del. Hopp til køys med han.

Vet om det der; at noen menn kan ha sex med en dame selv om hun ikke er attraktiv for dem, fordi de bare vil ha et "hull" å tømme seg i. Greit, vet om det.

Men, jeg er faktisk en pen dame og han har sagt til meg mange ganger at han blir ekstremt seksuelt tiltrukket av meg og vet at om vi har sex, vil det bli fantastisk deilig. Det har han aldri tvilt på.

Han er selv veldig kjekk, og han kan i prinsippet få hvem som helst, og jeg ønsker å få ha sex med ham før han finner en ny - for jeg tviler på at noen kan klare å avvise ham.

Og, så er den naive, dumme håpløse romantikeren i meg som tenker at om jeg bare er snill nok, oppmerksom og hensynsfull nok, vil sexen få ham til å skjønne hvor bra jeg er -hvor bra vi er sammen.

Men, tiden får vise og jeg vet at etter ham er det uansett ingen jeg vil ha - så om vi har sex blir det den siste mannen jeg noensinne vil ha sex med.

Lenke til kommentar

Dette er jo helt sykt. Beklager altså.

Det du holder på med nå er en oppskrift på å bli knust på alle mulige måter. Når du sitter der med knust hjerte, så kommer du til å ønske så inderlig at du hadde sagt stopp mens leken ennå var god. Du gir bort kroppen din i bytte mot noe så fjernt at det etter all sannsynlighet aldri kommer til å skje. Det er ingen god måte å innlede et forhold på. Hvis du virkelig vil ha ham, så er ikke dette veien å gå.

Alle har vel vært stupforelsket, men noen ganger må man bruke sunn fornuft.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Enten er han ei pingle som ikke tør å legge følelsene frem, eller så er han en idiot som ubevisst eller ikke - leker med følelsene dine. Move on.

Hva mener du med at han ikke tør å legge følelsene frem? Jeg har barn fra tidligere forhold, som han visste om før vi møtte hverandre, og han sa at det hadde han ingen problemer med. Men innerst inne tenker jeg at kanskje det er en del av det hele; at han ikke vil prøve ordentlig med meg fordi jeg har barn.

Uansett så ønsker jeg bare å være nær ham så lenge han vil ha meg, selv om det "bare" blir sex vil det være uendelig mye bedre enn å aldri få oppleve det.

Lenke til kommentar

Uff, det hørtes trist ut. Hvordan var de to årene da? Hvor ofte møttes dere etc., møtte noen av vennene hans, familie? Og, gav han noen signaler underveis om hvordan dere stod - om det var kun sex eller gav han deg håp om at det skulle bli noe mer?

Ja det var nettopp det som var problemet at delv om han hele tiden sa at det bare var et seksuelt forhold så møttes vi kanskje 3 ganger i uken, og ja jeg møtte både vennen hannes og søsteren...... så selv om han sa at det bare var sex så virket det likevel som om det var mer og det ga meg dette falske håpet om at vi kanskje kom til å ende opp sammen alikevel, for det var jo trossalt nesten som et forhold.... bare det at jeg ikke hadde noen rettigheter eller kunne stille krav da det jo bare var sex fra hans side..... så ja jeg ble vanvittig såret, sjokket og skuffet da jeg fikk tekst melding om at han hadde funnet seg en annen...... da gikk det opp for meg at ja faktisk hvis en mann sier det bare er sex, ja da mener han faktisk det! Og vi jenter har jo en tendens til å tro at vi kan forandre han.... men det tror jeg er svært sjeldent altså..... jeg er vel nesten kron-eksempelet på at slike forhold er nermest dømt til å feile uansett hvor positivt det ser ut.... :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...