Performance27 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hei! Regner med at jeg poster denne feil, men i denne delen av forumet kan jeg nok få gode råd/svar på hva jeg må gjøre i dette tilfellet. Here it goes: Jeg opprettet i 2012 en Twitter-konto, med følgende e-mail *****@rocketmail.com. 3mnd. etter at Twitter-kontoen ble opprettet fikk jeg store mengder virus på mailen og den ble slettet av Yahoo, som har rocketmail.com domene. Jeg har nå glemt passordet mitt til Twitter-kontoen og trenger et nytt passord, men dette er jo ikke noe jeg kan motta når mailen er slettet. Mobilnr. er heller ikke noe jeg kan motta passord på da jeg ikke la det inn når jeg opprettet Twitter-kontoen. Hva gjør jeg i dette tilfellet? Jeg har forsøkt å kontake Twitter selv, men de vil ikke ha noe kontakt med meg da jeg sender fra min nye nåværende mail *****@icloud.com. Jeg kunne selvsagt ha forsøkt flere passord, men jeg har forsøkt så mange ganger at jeg MÅ ha et nytt passord. Håper dere intelligente PC-karer kan hjelpe meg med mitt lille dilemma. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Håper dere intelligente PC-karer kan hjelpe meg med mitt lille dilemma. Takk på forhånd. Og hva er det du mener at VI skal gjøre? Ditt eneste håp er å sannsynliggjøre overfor Twitter at du er den rettmessige eier av kontoen. Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Ber deg ikke om at du skal gjøre noen ting. Spørsmålet / Dilemmaet mitt står jo i første innlegg. Dersom du ikke vet eller ønsker å forsøke å hjelpe meg i å finne en løsning, kan du like godt la være. Eneste håpet jeg kjenner til er jo nettopp det du skriver, men det er dessverre ingen mulighet da de ikke ønsker å svare. Det jeg i hovedsak lurer på er om det finnes en annen type løsning, jeg kan jo ikke være den første i verden dette har skjedd med? Endret 22. februar 2014 av Performance27 1 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) I don't have access to the email address I used on my account and my mobile number is not verified! Unfortunately, if you don't have access to the account's email address or verified mobile number, we are unable to continue troubleshooting. While we understand that it can be disappointing when you lose access to an account, we use these verification requirements to make sure we don't give out any user information to the wrong person. Unless you have access to the account's email address or verified mobile number, we will be unable to deactivate the account on your behalf or free up the username. The account may be removed from our system when it becomes inactive per our policy. You can sign up for a new account here. https://support.twitter.com/groups/55-troubleshooting/topics/229-account-settings/articles/107907-i-no-longer-have-access-to-my-account-s-email-address Endret 22. februar 2014 av Jekay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå