Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Laptop tilbake fra rep. Men funker fortsatt ikke

Anbefalte innlegg

Fikk tilbake min multicom kunshan p150 fra reparasjon denne uka. Den var inne på rep. fordi gpu var ødelagt ( amd radeon hd 6990m) og denne skal ifølge multicom være byttet med en ny en.

Problemet nå er at pcen ikke vil være på i mer enn 10 sec før den skrur seg av igjen. I begynnelsen begynte viftene å gå for full guffe før jeg hørte 3 lange beeps ,led lys som blinker også slo den seg av. Etter et par restarter, og uttak av de to minne-brikkene hver for seg for å sjekke om minnet er problemet, så går viftene for full guffe og maskinen kommer inn i Windows 8.1 før led lysene blinker en gang og pcen skrur seg av.

Da jeg tok ut en av de to ram-brikkene for å sjekke for defekt minne så startet viftene for fullt før Windows logoen poppet opp og et langt beep kom fra pcen før den slo seg av.

Minnebrikkene er av typen Samsung 4gb ddr3 pc1060 1333MHz SO-DIMM.

Dette problemet hadde jeg ikke før pcen ble sendt inn til multicom, da var det bare BSOD som følge av dårlig/ødelagt gpu (ifølge multicom) så jeg lurer på om dette kan være et RAM problem eller om det er noe verre som ligger bak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...