Julekula Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hei! Jeg har aldri snusa eller røyka fast, bare snuser litt nå og da pga nikosjokket, men jeg får bare ikke nikosjokk av snus ... lurer på åssen det kan ha seg når det er mer nikotin enn i røyk... snuser Nick and Johnny extra strong, har prøvd general extra strong også ... ingen verdens ting Poster ny tråd, siden snustråden ble stengt så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Velkommen til en verden av avhengighet. Du blir mindre sensitiv for nikotin over tid. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Snustråden lever: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1089741&page=1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Kjøp flytende nikotin for e-sigaretter og skyt det rett inn i armen.. 3 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Eller røyk elsigg,Det er drittsterkt, har snust fast i nesten 1 1/2 år, og hvis jeg tar ett skikkelig drag av elsiggen blir jeg helt fucka haha Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Eller røyk elsigg,Det er drittsterkt, har snust fast i nesten 1 1/2 år, og hvis jeg tar ett skikkelig drag av elsiggen blir jeg helt fucka haha Som drar deg enda lenger ned i spiralen. Beste måten å få tilbake nikotinsjokket er å slutte i en uke og begynne igjen, ikke begynne med sterkere og sterkere metoder. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg visste ikke engang at nikkosjokk var et mål jeg 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Jeg visste ikke engang at nikkosjokk var et mål jeg Er bare ett mål i starten, etterhvert som sjokket blir borte tar avhengigheten over, da tar man det fordi man trenger det, ikke fordi man vil det... Men, til TS, sjokket går over, sterkere ting er det som vil gi deg sjokk igjen. Men vil du virkelig gå den veien? Det funker en liten stund, så må du ha enda sterkere ting, osv... Slutt mens du enda kanskje kan. Endret 22. februar 2014 av aklla 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Lab 13 har litt mer krutt i seg, men etter 2 mnd er det samme ulla. Samme argumenter for hasj? Blir slappt i lengden og vips herion? (quote fra antihasj-folka) 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Sef kan du få nikotinsjokk, ök dosen. putt to-tre porsjoner strong under leppa. Dersom nikotinsjokk er et mål er det bare å dötte på med nikotin. Men jeg tar ikke ansvar for abstinens/avhengighet. Kvalme er vel en grei beskrivelse på nikotinsjokk av snus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå