Kurt Lekanger Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ny Volvo-løsning lar budet åpne bagasjerommet med digital engangsnøkkel.Snart kan du få varene levert rett til bilen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Kombiner dette med selvkjørende biler og automatiske plukkesystemer a la Komplett sitt lager så trenger vi ikke de vanlige kjedelige handlerundene og dagligvarebutikkene lengre, bare et sentrallager. Med talegjenkjenning også så tar du bare en kikk i kjøleskapet og sier høyt alt du vil ha der, så bestilles varene. Bilen henter og bringer. Masse tid og arbeid spart i mange ledd er selvsagt kostnadsbesparende. Fremtiden er vakker! 4 Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Det må jo være en biltjuv sin drøm å bli leveringsbud som leverer til slike løsninger da? 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Det må jo være en biltjuv sin drøm å bli leveringsbud som leverer til slike løsninger da? Helt klar en stor fordel for biltyver de trenger ikke å være bud en gang , det er nok å overvåke parkeringsplassene og så slå til i riktig øyeblikk. Nå stjeler de neppe selve bilen men alt annet som er i den 1 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 tanken er god men er sikkert 100 år unna å bli en realitet i hverdagen. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 30 år tror jeg er mer realistisk. Selvkjørende bilder kommer vi og ha i fremtiden, det er jeg rimelig sikker på. 100 år tror jeg ligger for langt frem. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Da heter det neppe automatisk bil / kjøretøy lenger . Men hvis man drar det lit lang og sammenligner det med gammel science fiction så er man nok inne på noe Selv har jeg mer tro på kjøretøy som bruker sin egne "baner" , ikke sammen med vanlig trafikk Endret 24. februar 2014 av den andre elgen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 De finner nok på et mer fengende navn. Smart-car eller noe sånt. En funfact er at ordet bil er en kortform for automobil. Automatisk automobil er starten på et rekursivt akronym. Om det skal fortsette i 100 år så burde det hett auto-automatisk auto-automobil. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Bcar er sikker et bra navn. B for bringe A for automatisk A for automobil Auto har jo også noe man motor å gjør Men når de sluter å gå på drivstoffet så må de vel finne på noe annet Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Bringe er ikke internasjonalt så det blir det neppe. Auto har jo også noe man motor å gjørMen når de sluter å gå på drivstoffet så må de vel finne på noe annet Biler uten motor? Tenker du på framtidsbiler med dyrkede muskelceller eller flaksende vinger? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 jeg tenkte på ordet "bring" som google over setter til "bringe" andre veien så blir "bringe" til "generating" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå