ancalagon Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 hver gang jeg slår på pcen, og spiller counter strike, skjer det noe rart... jeg får EXTREMT mye ping latency, opptil 500- 100000000... choke: 100 loss: 30... og når dette har fåregått en stund, kommer den en blå beskjed jeg ikke får lest fordi pcen restarter 0,3 sekund etter jeg ser den.... jeg klokket pcen ned igjen til det vanlige, tenkte det var grunnen ( for varmt ) men det var det ikke... rare er at dette skjer ikke på LAN med router eller switch.... kun med isdn.... det er et gammelt kort, men har det noe å si? fins det nye drivere til kortet? obs: dette er KUN med counter strike... skjer ikke med warcraft 3 eller noe... skulle gjerne hatt adsl også... hva er "best"? (hastighet,pris,sikkerhet) på forhånd takk for all hjelp Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 syns tele2 er greit, grei pris, sikkerhet vet jeg ingenting om men: ikke online adsl... ustabilt!!! Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Firstmile har gode priser iallefall hvis du har mulighet til å få dem. www.firstmile.no Lenke til kommentar
bjortolf Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 skulle gjerne hatt adsl også... hva er "best"? (hastighet,pris,sikkerhet) Hvis pris er det viktigste er vel tele2 eller tiscali det smarteste. Hvis du vil ha litt høyere båndbredde får du mye for pengene med nextgentel. Har ngt selv, det eneste kjipe med dem er det kan ta lang tid hvis du må ha en innstallatør for å innstallere det, men tror man kunne innstallere det selv hvis man hadde analog (og sikkert isdn). NGT er stabilt som f34n, har hatt det det i 10 måneder nå, kan ikke huske at det har vært nede noen gang. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Slikt topic liker vi ikke nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg