Gå til innhold

Den store Titanfall Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt noen timer nå, merker at det er svært dårlig ytelse i spillet. Er ikke forundret, infinity ward var jo aldri kjent for gode porter av konsollspill. Mesteparten av respawn er jo gamle infinity ward folk.

svært dårlig ytelse i spillet what?.... hva er det du snakker om :O

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bestilte spillet fra coolshop. Fikk aldri noen e-post med koden, så gikk inn på siden og der fant jeg koden skjult langt inne i et virvarr av en treg nettside. :thumbdown:

Så da var endelig nedlastingen i gang, og om en times tid er jeg endelig klar for litt Titanfall igjen. Likte betaen godt, og håper dette vil gi meg glede i endel timer i tiden fremover.

Kan du gi en tilbakemelding på hvordan spillet er i henhold til glitcher, lag, og andre feil som kommer til syne?

Jeg har ikke merket så mye til noen slike problemer mens jeg har spilt. Det jeg merker jeg irriterer meg litt over, er når jeg skal prøve å hoppe på vegger og komme meg opp og frem. Da hender det at jeg noen ganger føler at jeg "sitter fast", men tror heller det er mangel på rutine og ikke en feil i spillet. Oppsummeringen kan vel bli at det ser ut som de har gjort seg ganske ferdig med spillet, og fått polert det aller meste.

Har spilt nå i noen timer, og inntrykket er bra. Jeg spilte betaen også noen timer, og spillet skuffer ikke. Jeg liker tempoet i spillet, og det virker i stor grad som om det er godt balansert.

Lenke til kommentar

Falt for fristelsen, og kjøpte dette i dag. Det minnet veldig om Quake 3 Arena på gameplay-videoer, og jeg digger at det føles sånn å spille også. Dvs kontrollene er helt enkle og ukompliserte, og kartene små nok til at man aldri trenger lete etter fiender. Et av de største problemene jeg hadde med BF var at jeg sjelden så noen som helst, men det gjør jeg her. Er nok likevel ikke et spill jeg vil spille i ukevis, men mye moro for pengene blir det helt klart. :)

Lenke til kommentar

Har spilt en del runder nå og eg forstår egentlig ikke hypen. Går det kun ann å spille 6v6? Ikke var det særlig kult å springe rundt og skyte grunts heller. Skuffa.. :/

Kjenner mange som har store forhåpninger til dette, gjerne folk som er smålei BF og tror dette er en konkurrent.

Tror mange vil bli skuffa og gå lei fort, er nok som du sier litt stor hype. Ut fra hva jeg kan se er det hvertfall èn bra ting ved spillet: Source.

Resten vet jeg ikke helt når EA har vært med og rotet.

Lenke til kommentar

Førsteinntrykk etter rundt 5 timer spilt. Har låst opp nesten alt nå, er lvl 35.

Pilotvåpene er for få, og alt for ubalansert. Etterhvert bruker alle like våpen.. Dont get me started på smart pistolen.. Herregud for jævlig ting å putte i et spill.

Titanene er det eneste som gjør dette spillet moro spør du meg. Selv om de har samme problemet som pilotene, alle kommer til å bruke det samme utstyret.

Kartene er bra laget, men noen plasser kan det være totalt umulig å se andre fiender.. Mulig det er meningen, men fargevalget er litt merkelig noen steder.

De AI kontrollerte fiendene er mongolide. Iløpet av 5 timer har jeg blitt drept en gang av de.

Spillet har så langt ikke levd opp til hypen.

Karakter 2/6. Moro i 5 timer. Gief penga tilbake.

Og forresten, spillet har dårlig ytelse...

Lenke til kommentar

Førsteinntrykk etter rundt 5 timer spilt. Har låst opp nesten alt nå, er lvl 35.

Pilotvåpene er for få, og alt for ubalansert. Etterhvert bruker alle like våpen.. Dont get me started på smart pistolen.. Herregud for jævlig ting å putte i et spill.

Titanene er det eneste som gjør dette spillet moro spør du meg. Selv om de har samme problemet som pilotene, alle kommer til å bruke det samme utstyret.

Kartene er bra laget, men noen plasser kan det være totalt umulig å se andre fiender.. Mulig det er meningen, men fargevalget er litt merkelig noen steder.

De AI kontrollerte fiendene er mongolide. Iløpet av 5 timer har jeg blitt drept en gang av de.

Spillet har så langt ikke levd opp til hypen.

Karakter 2/6. Moro i 5 timer. Gief penga tilbake.

Og forresten, spillet har dårlig ytelse...

HAHA klarte du faktisk å dø av di... Bra Jobba (y)

Lenke til kommentar

Synes Titanfall er noe av det beste som er kommet på lang tid i denne sjangeren jeg.. Det er ikke radikalt forandret men det nye det legger til sjangeren er nok til å gjøre det litt friskt og spennende. Og det er det lenge siden jeg har syntes om et online fps spill.....

• Liker 3
Lenke til kommentar

Enig, men er eg den eineste som faktisk synes minions er heilt greit?

Eg synes det er det beste ANTI-Camp Systemet i noe spill, og det beløner oss som faktisk beveger oss.

Fikk nettopp 149 points i den TeamDeath Match moden :) Var flawless også.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Enig, men er eg den eineste som faktisk synes minions er heilt greit?

Både og. Har ikke spilt sånne spill aktivt siden Quake 3 Arena, og selv der var det mot bots, stort sett. Så mildt sagt synes jeg synd på laget som har fått meg. :p Følte meg likevel som en konge etter å ha plaffet ned fem, seks stykker på rad, helt til jeg sjekket score. Pilotkills: 0. :p

Lenke til kommentar

Litt stolt av denne her. Vanligvis er jeg blandt de dårligste på laget, men enkelte runder klikker spillet fullstendig på rett måte, og alt går som på skinner.

post-239837-0-51133000-1394762758_thumb.png

For å ta en mikroanmeldelse/førsteinntrykk så langt har Titanfall klart å overbevise meg om at det var vel verdt hver eneste krone. Jeg er en fyr som gir blaffen i Battlefield og Call of Duty, og Counter Strike har jeg knapt prøvd. Faktisk liker jeg ikke moderne FPSer noe spesielt, siden jeg synes de er blitt alt for kompliserte. Quake 3 Arena og Unreal Tournament var helt enkle å spille, men nettopp derfor var de så bra. De fokuserte mye mer på hvor flink man er, i stedet for å komme med en hel masse gimmicks som har fint lite å si på sele gameplayet. For all del, det er jo morsomt å fly eller kjøre tanks i Battlefield, men jeg foretrekker de gode, gamle "arcade-FPSene". Titanfall er helt klart i den gruppen. Kontrollene er latterlig enkle, men gir oss samtidig et noenlunde dypt gameplay det tar en stund å mestre, med parkour, Titans og så videre.

Titanene var noe av det jeg var mest skeptisk til, siden de lett kunne blitt en gimmick. Da ville vi endt med et spill som verken er Call of Duty eller Battlefield, men havner mellom dem og ikke aner helt hva det vil. Men der tok jeg feil, gitt. Det er lett å føle seg uovervinnelig når man sitter i en Titan, men siden begge lagene har dem, og siden selv en ræva spiller som meg lett får tak i en, blir det ofte heftige kamper mellom to eller flere Titans. Dermed er det lett å få dem, og lett å miste dem. Og faktisk klarte jeg å sprenge en Titan med rakettkaster, når jeg løp til fots. Ikke verst.

I tillegg har vi trash mobs her, som grunts og de idiotene der. Man kan spørre seg hva som er vitsen med dem, men for en nybegynner som meg er de faktisk svært interessante. Det gjør at jeg får tatt livet av ganske mange pr runde, selv om de fleste er trash mobs. Men det gjør at jeg føler at jeg faktisk vinner, ulikt Battlefield: Bad Company 2, der jeg som regel levde ca 10 sekunder, og sjelden hadde noen ide hvem det var som drepte meg. I Titanfall har jeg prestert å bare dø tre ganger på en runde. Etterhvert kan jeg i teorien klare en hel runde uten å dø en eneste gang. Vi får se. :)

Som foreløpig konklusjon vil jeg si dette er det spillet jeg har ventet på siden Quake 3 Arena. Det er langt fra perfekt, siden vi ikke kan spille med venner, jeg har fullført en kampanje uten å ha den fjerneste anelse hva som egentlig skjedde i historien eller hvem folkene er, og det er bare tre titaner, så vidt jeg vet. Men hva så? Selve gameplayet er det som er viktig, og det er på topp. Dessuten er det jo allerede season pass, så DLC blir det. Kanskje vi får flere titaner, våpen osv der? Det er lov å håpe.

Men nok om det. Nå skal noen titaner dø. :p

Lenke til kommentar

1. Go to www.origin.com and turn on Hola and choose Mexican (Will be in Spanish but use Google translate if needed)

2. Put Titanfall Deluxe in the basket (will be 599 Mexican Pesos)
3. Open shopping basket and click proceed from lower right corner
4. Disconnect from your proxy just before logging in to Origin.
5.Log into your origin account (and change page language to English if needed)
6. Buy it like normal, (I used Paypal and just stuck in a random Mexican address)
7. Order will complete as normal and you will get confirmation email and Titanfall now in your origin account!

NOTE: if you have already purchased the standard edition and want deluxe, just hop on EA live chat and they will cancel & refund it straight away so you can purchase the deluxe edition.

Akkurat gjort det, og laster ned nå! 280kr!!!
Ps. Dere trenger ikke advare meg mot å bryte regler og lover.
Endret av Dr. Mobius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...