Snurreleif Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Carbine du starter med er vel min definitive favoritt, etterfulgt av SMGen og ev.t hagla i nærkamp/Hardpoint. Carbine fordi den er allsidig, SMG pga fire-rate, og hagla fordi..vel.. det er ei hagle. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 *Carbine fordi den er best til alt Lenke til kommentar
warioman Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Noen som har lyst å teame opp i kveld/Senere anledning? Har akkurat fått ræva i gir å kjøpt spillet. Er ganske god i fps sjangeren, men dere må nok forvente litt noob stats fra meg i starten x) Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 ER jeg den eneste som foretrekker stock karakterer som man begynner med selv i lvl 30 ish? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Synes Swampland i den nye DLCen ser veldig lovende ut! Kanskje jeg blir fristet til å plukke opp spillet igjen. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 13. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2014 ER jeg den eneste som foretrekker stock karakterer som man begynner med selv i lvl 30 ish? Ja Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) (Battlefield.no): Mot slutten av april inviterte Battlefield.no til Titanfall turnering. Vi har samlet tre norske lag som skal i kamp mot fem andre nordiske lag, kampene starter i kveld. Premiene i denne turneringen er rett og slett imponerende, vinnerlaget kan stikke av med over 70 000 norske kroner i premie. Endret 23. mai 2014 av Green_Monster Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 EA is giving out Titanfall for FREE for 48 hours - go go go! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 EA is giving out Titanfall for FREE for 48 hours - go go go! Beviset på en total flopp? Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Dette spillet var morsomt de første dagene, men har alldri rørt det etter Har ikke lyst til å prøve det igjen heller :/ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) EA is giving out Titanfall for FREE for 48 hours - go go go! Beviset på en total flopp? Jepp! Gadd heller ikkje å kjøpe det Når det er "boter" med i et MP spill, så blir det for kjedelig. Når de i tillegg begynte med å føkke opp med vsync og ikkje vsync, så har Titanfail failet for min del. Endret 22. juni 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Jepp! Gadd heller ikkje å kjøpe det Når det er "boter" med i et MP spill, så blir det for kjedelig. Når de i tillegg begynte med å føkke opp med vsync og ikkje vsync, så har Titanfail failet for min del. Det verste med slike gratis weekend og sånt er at origin serverne krasjer, sånn at de som har betalt for spill ikke får koblet seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå