Gå til innhold

Den store Titanfall Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, hvor kan folk anbefale å handle Titanfall fra online (ikke fysisk kopi)?

Step 1: Open Firefox or Chrome

Step 2: Get the Hola (VPN extention) Addon

Step 3: Go to the Origin website as per normal and log in

Step 4: Switch the region of the Hola addon to Mexico and the Origin website should change to the Mexican one automatically and you will still be logged in to Origin.

Step 5: Add Titanfall which should be 599 Pesos for the Deluxe or 499 Pesos for regular

Step 6: Follow the prompts and Proceed to checkout and pay either via Paypal or Credit Card

TIPS: Use Google Translate if you have trouble navigating. Some users have reported disabling Hola before final payment helps with people getting stuck.

Funker som bare det! ca 280 kroner for deluxe edition.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen flere som har problemer med Origin i kveld?

Hadde trøbbel i går og forleden dag, men det gikk over.

Fikk ikke til å logge inn. Sto at den ikke fikk kontakt med serveren.

Hvis det er det samme jeg hadde, så går det nok over. Synd det tok 2 dager, bare.

Lenke til kommentar

Hvordan tror dere spillet hadde vært hvis man kunne deaktivere botene ?

Det er noe jeg kunne ønsket var mulig i spillet, hadde jo vært enklere å spotte real life spillerne og ikke bli distrahert av de andre botene.

Tror banene er litt for store til det. Noen av dem er allerede for store og har mange områder som ser lite til ingen action.

Lenke til kommentar

synes det kunne vært en form av ground war 9v9 eller noe slikt, pilot hunter kunne også forsåvidt kanskje vært uten grunts^^

votemap mulighet til å velge melleom 2 maps i lobby burde også vært med unngå 2-3 av de største mapsene feks Lagoon.

et lite tips angående bottene er å ikke ha Minion detector, så kan du kanskje lettere skille spillere fra bots på mappet.

large hud er must*

Lenke til kommentar

Får ikke spilt pilot hunter jeg, finner aldri servere, eneste serverne jeg finner er attrition og noen ganger hardpoint.

Har fremdeles ikke fått meg styder eller orger, da jeg aldri finner noen kampanje spill.

Jeg bruker sjeldent noe annet enn atlas. Damage core online - 40mm pewpewpew.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...