Gå til innhold

Den store Titanfall Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit å være MVP:

Hva betyr de symbolene noen (inkludert du) har forran level?

Noen andre som liker best å springe rundt? Når min titan er klar har jeg den som oftest på follow eller guard mode menst jeg springer rundt med smart pistol og anti titan våpen. Sier ikke at jeg aldri bruker titan men føler at titan lurer ut mange spillere:)

Lenke til kommentar

Spilte Holding Point et par ganger i går, og akkurat der funker guard-mode på Titan veldig bra etter min erfaring.

Funker som en avledningsmanøver mens du sitter og forsvarer, og oppdager ting relativt fort for en A.I.

Ellers merker jeg at Smart-pistolen ikke helt er min type våpen, på kort hold foretrekker jeg hagle eller smg.

Sikkert bare uvant men foretrekker å bare kunne skyte så fort jeg ser en eller annen fyr :p

Lenke til kommentar

Greit å være MVP:

Har vel vært det 4 ganger så langt, et par av de var jeg ikke bare best på laget men i hele runden

Lurer på om jeg spilte en del runder med deg i går. En som het gunfreak eller noe veldig likt rundt lvl 25. Jeg het MythiC med G2 tag.

Greit å være MVP:

Betyr Generation 2 osv

På lvl 50 får man alternativet å regenerere, noe som resetter alle challenges og setter deg ned til lvl 1 igjen. "Belønningen" er Generation X tag ved navnet og 10% xp boost. Skal man regenerere videre fra G2 og oppover må man i tillegg fullføre 4-5 challenges hver generasjon

Endret av MythiC9
Lenke til kommentar

Var det et subtilt hint eller en korreksjon av grammatikken min? :p

Nei, det var mer et slikt hint om at hvis du vil spille med noen, så har jeg spillet snart ;)

EDIT: Kan sikkert hacke til en mic, men får en QBH 1339 snart.

EDIT: HAr akkurat bedt om refusjon. Jeg var så dum at jeg kjøpte spillet for 699 kroner :p

Også skal jeg kjøpe det billigere på g2play f.eks.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Greit å være MVP:

Har vel vært det 4 ganger så langt, et par av de var jeg ikke bare best på laget men i hele runden

Lurer på om jeg spilte en del runder med deg i går. En som het gunfreak eller noe veldig likt rundt lvl 25. Jeg het MythiC med G2 tag.

Greit å være MVP:

Betyr Generation 2 osv

På lvl 50 får man alternativet å regenerere, noe som resetter alle challenges og setter deg ned til lvl 1 igjen. "Belønningen" er Generation X tag ved navnet og 10% xp boost. Skal man regenerere videre fra G2 og oppover må man i tillegg fullføre 4-5 challenges hver generasjon

Det kan hende var meg ja, mister du våpen upgrades osv når du regenererer?

Lenke til kommentar

Var det et subtilt hint eller en korreksjon av grammatikken min? :p

Nei, det var mer et slikt hint om at hvis du vil spille med noen, så har jeg spillet snart ;)

EDIT: Kan sikkert hacke til en mic, men får en QBH 1339 snart.

EDIT: HAr akkurat bedt om refusjon. Jeg var så dum at jeg kjøpte spillet for 699 kroner :p

Også skal jeg kjøpe det billigere på g2play f.eks.

Bare å legge meg til iaf :p

Lenke til kommentar

Sliter med store framedrops i titanfall, nesten så det ikke blir spillbart... Hadde ikke det problemet med betaen. Kjører i7 3770K @ 4,9 ghz , 32 gb ram og Nvidia 690 GTX gjennom en SSD , så skulle tro at kraft ikke var problemet...

Jeg har det det problemet også, men ikke alltid. Rart..

Amd 6350 8gb ram gtx 770

Lenke til kommentar

Sliter med store framedrops i titanfall, nesten så det ikke blir spillbart... Hadde ikke det problemet med betaen. Kjører i7 3770K @ 4,9 ghz , 32 gb ram og Nvidia 690 GTX gjennom en SSD , så skulle tro at kraft ikke var problemet...

Var slikt med Call Of Duty Ghosts også. Jeg klarte nesten ikke spille det pga framedrops, helt til det kom en patch som fixet problemet. Det er nok ikke bare du som opplever det i Titanfall nå om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...