Gå til innhold

Den store Titanfall Tråden!


Anbefalte innlegg

Hei :)

Tenkte jeg skulle starte en tråd der vi kan diskutere Titanfall både før og etter det er lansert.

 

Jeg vurderer sterkt å kjøpe dette spillet når det kommer, grunnet så mange positive tilbakemeldinger det fikk fra beta. Er det noen av dere her som spilte Betaen, som kan anbefale eller ikke anbefale spillet til meg, og gjerne fortell hvorfor/hvorfor ikke ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spilte betaen i ca 2 timer før jeg forhåndsbestilte det, har ikke hatt det så gøy i et online spill på 9 år! Gleder meg noe enormt til release !

Betaen er vel over nå da? :)

 

Hvis du skal sammenligne spillet med Cod eller Battlefield, synes du Titanfall var bedre enn begge? Hva var eventuelt bedre(Gameplay, Story, Titandropp eller andre ting)? :)

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar

Personlig synst jeg hele dynamikken i spillet var det som gjorde det gøy. Så utrolig fast paced og fritt. Måten en kommer seg raskere frem med å løpe på veggene og bygger seg moment på den måten er bare helt fantastisk. Regner med du har sett såpass med gameplay at du vet hva jeg snakker om. Titandropps med er en utrolig gøy del av spillet, da det endrer spillereglenne så plutselig brått, samtidig så det er utrolig tilfredstillende å hoppe fra hustak til hustak å jakte på andre spillere i titans når du selv ikke har en.

 

Når det kommer til Cod og battlefield , har jeg knapt spilt COD siden modern warfare 1, men har noen timer i bf3. Spørr du meg kan det ikke sammenlignest, er rett og slett helt forskjellige spill. Det drar nok lengst mot COD mtp map layout og våpenfølelse, noe som er naturlig mtp. utviklerene av titanfall. Mange klager over at titanfall ikke er strategisk nok, at det bare er run and gun, spørr du meg er det igrunnen ikke helt riktig, men samtidig er det noe av det som gjør det så fryktelig gøy!

 

Vertfall meg om det , de som vil kan være uenige. Titanfall er et friskt pust FPS sjangeren har trengt en stund! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gameplay minner en god del om CoD, og det ikke så rart siden Respawn består av flere tidligere CoD utviklere.

 

Veldig fast-phased gameplay. Ganske stilig med wallrunning og jetpacks.

 

Langt ifra noen revolusjon, men blir sikkert noen timer i dette spillet også. Hadde det ganske gøy i betaen. Lenge siden jeg har spillt et slikt type FPS siden jeg ble lei CoD etter MW2.

Lenke til kommentar

Gameplay lignet veldig på COD hvertfall, sendte en link til en annen her og han trodde det var COD :p

Uansett er det nok mye bedre enn COD, prøvde Ghosts i går kveld og det var virkelig søppel.

Enig med deg om Ghosts, det var virkelig søppel. Dersom Titanfall skulle vise seg å skuffe like mye som det(noe jeg tviler på), så er jeg ferdig med alt av Cod utiviklere.

Lenke til kommentar

Jeg likte Titanfall. Veldig lett å "bare ta en match til", veldig gøy å suse rundt i titans. Ligner litt for mye på CoD og BF, så kjøp blir det ikke hvis jeg går lei like fort. OHK-sparket er noe av det dummeste jeg noen gang har vært borti, litt samme med lockon-pistolen. Begge to traff veldig mye rart i betaen, så jeg vet ikke om de kommer til å bli tonet men jeg tviler.

 

Parkouren er ok, litt gimmicky kanskje.

 

Mest av alt savner jeg mer farger, Titanfall er ganske desaturert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når kommer egentlig dette spillet? Jeg ser folk fra Respawn som referer til Xbox and PC on the 11th of March 2014, vi har mange leverandører i Norge som også opererer med 11. Mars, mens Origin sier 13. Mars og ToTheGame sier 14. Mars? Jeg har fått det for meg at det skulle komme 11. Mars, og det husker jeg veldig godt da det er dagen etter jeg har bursdag men nå ser jeg at både 13 og 14 nevnes så hva er greia?

Lenke til kommentar

Release dates:

 

NA March 11, 2014

EU March 13, 2014

UK March 14, 2014

 

Burde forklare hvorfor du har sett forskjellige datoer

 

Jaja.. I og med at dette er et spill som må igjennom Origin så regner jeg med at det hjelper fint lite å skaffe seg en nøkkel fra USA 11. Mars da Origin sikkert ikke lar meg spille før EU release uansett?

Lenke til kommentar

bruk vpn. da skal du få kunne starte spillet tideliger. sist jeg testa på orgin var med sim city funket fint da for å spille tideligere.

det store minuset er vel at man må spille på NA server dem førstedagene til EU åpner

har vpn, men hvordan funker det må man lage ny konto å kjøpe fra noen amerikanske sider? eller hva..? er null problem å spille US servere med fiber linje

 

 

Origin store vanlig spill koster 499, mens amazon dot com koster 350 kr... vis man kjøper key derfra blir spellet available til å spille den 11..?

Endret av devilaxe
Lenke til kommentar

 

bruk vpn. da skal du få kunne starte spillet tideliger. sist jeg testa på orgin var med sim city funket fint da for å spille tideligere.

det store minuset er vel at man må spille på NA server dem førstedagene til EU åpner

har vpn, men hvordan funker det må man lage ny konto å kjøpe fra noen amerikanske sider? eller hva..? er null problem å spille US servere med fiber linje

 

 

Origin store vanlig spill koster 499, mens amazon dot com koster 350 kr... vis man kjøper key derfra blir spellet available til å spille den 11..?

 

 

Avslutt Origin, koble til VPN (mexico er bra på pris), start Origin igjen og kjøp. Det skal visst nok funke.

Du kan også spille det nå, men da må du laste ned en moddet .exe fil (WARNING WARNING).

How-to er på reddit.com/r/titanfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...