*F* Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hei. Da har harddisken på min hjemmeserver krasjet, og jeg må dermed reinstallere. Serveren er en filserver for windows nettverket mitt, samt dlna og upnp server, + litt andre småting Så spørsmålet er, skal jeg bare hive inn 2008 server igjen, eller skal jeg oppgradere til 2012 server? Hva er forskjellene? Pris er ikke et tema da jeg ehh.. slipper å betale. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Last ned denne .pdf filen og du kan se absolutt alle forskjeller mellom 2008 og 2012... Et par år siden jeg byttet ut alle Windows Server 2008 installasjoner med Windows Server 2012, og er strålene fornøyd. Det handler jo mer om at ha den nyeste teknologien på serverne. Gamle OS kan jo fort utgjøre en sikkerhetsrisiko. Likevel føler jeg at den største merkbare forskjellen fikk jeg da jeg byttet fra Windows Server 2012 til Windows Server 2012 R2 på hoved serverne. Fikk en god del raskere USB3 hastigheter, og SSD diskene fungerte raskere, og serverne ble noe raskere. Så skal du først oppgradere bør du gå rett til Server 2012 R2. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 da er 2012 inne. Altid greit å ha noe nytt og oppdatert, men omg for et drittGUI dem har på 2012, er jo som å lete etter ting i et kasse med lego. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå