BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Synes litt synd på Bø brødrene idag, de hadde fortjent bedre etter å ha opparbeidet et 20 sek forsprang for Bjørndalen Trollhue. Totalen er bra...skuffende denne stafetten. godt det er slutt imorgen, begynner å bli litt lei nå. Ja, godt der er slutt i morgen så slipper jeg å høre på klaginga di. 4 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Synes litt synd på Bø brødrene idag, de hadde fortjent bedre etter å ha opparbeidet et 20 sek forsprang for Bjørndalen Trollhue. Totalen er bra...skuffende denne stafetten. godt det er slutt imorgen, begynner å bli litt lei nå. Ja, godt der er slutt i morgen så slipper jeg å høre på klaginga di. hvorfor dette personangrepet??? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hvorfor troller du og angriper en av tidenes største idrettshelt som har gjort en kjempeprestasjon? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg angriper ingen, men sier min mening! Jeg mener ærlig og oppriktig at vi tapte gullet idag på at bjørndalen delvis sprakk fra siste skyting idag og tapte hele forspranget. Er det virkelig nødvendig å gå i strupen på meg for disse meningene? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Synes litt synd på Bø brødrene idag, de hadde fortjent bedre etter å ha opparbeidet et 20 sek forsprang for Bjørndalen Trollhue. Totalen er bra...skuffende denne stafetten. godt det er slutt imorgen, begynner å bli litt lei nå. Ja, godt der er slutt i morgen så slipper jeg å høre på klaginga di.hvorfor dette personangrepet???Fordi du indirekte ber om det. Makan til bedritne utsagn som kommer fra deg i ny og ned. Bjørndalen sleit på siste runda idag og tapte forspranget, men han leverte godt nok til at vi kunne tatt gull idag, med god margin. To fulle hus og en vanvittig rask stående skyting. Emil liker å ha ett godt forsprang og hadde han hatt 20 sek idag, tror jeg han hadde skyti feilfritt. Tror rett og slett ikke nervene hans er godt nok trent. Veldig synd for Emil og resten av laget, men de har levert ett meget bra OL, så takk for det 4 Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Hvorfor troller du og angriper en av tidenes største idrettshelt som har gjort en kjempeprestasjon? Arguing with a troll on the internet is like playing chess with a seagull. You can be a grandmaster and ten times world champion, but it'll still shit all over the board, knock over the pieces and claim victory. Endret 22. februar 2014 av edge Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Bjørndalen opprettholdt forspranget på vei ut av siste skyting, men tapte 18 sek mot tyskeren inn til mål. For en løper av Bjørndalens kaliber minner dette om helsprekk. Emil var helt på høyde men sviktet på siste skyting. Glimrende og over all forventning av Bø brødrene idag, mens våre to antatt sterkeste leverte under pari idag. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 "Kollapsen" til Bjørndalen skyldes visst mageproblemer Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Utrolig at dere velger å legge skylden på Bjørndalen når han hadde 0 bom, mens Svendsen klarte hele 5 bom og i tillegg 1 strafferunde. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Sier seg selv. Bjørndalen gav bort 20 sekunder til tyskland. 10 til russland. Emil gav bort BETYDELIG mye mer. Og Ole får skylda. Da har man dradd ned rullegardina for godt etter min mening. Lenke til kommentar
doro8 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Ole E hadde magetrøbbel. Det var årsaken til at kreftene ikke holdt helt fram. Emil H svikta helt enkelt psykisk. For kneskjelv kunne han umulig ha etter en luserunde. Og imorgen på 5-mila går medaljene til Sveits, Russland og Sverige. Endret 22. februar 2014 av doro8 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ingen som bestrider Svendsens kollaps på andre skyting. Men i mine øyne så var det presset med å stå sammen med tre konkurrenter som felte Svendsen, og når den første bommen kom så måtte ha gamble og det bare ballet på seg. Hadde Bjørndalen opprettholdt ledelsen på 20 sek så hadde høyst sannsynlig Svendsens løp fått et annet utfall...selvfølgelig bare spekulasjon. Dette er bare min enkle mening...det er lov å være uenig. Men la oss holde en høflig tone. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Pisspreik. Hvis han ikke takler det så er det han som kollapser. Ikke han foran. Ingen hadde sagt det var Ole sin feil om han gikk ut likt og kom inn likt. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ole E hadde magetrøbbel. Emil H svikta helt enkelt psykisk. For kneskjelv kunne han umulig ha etter en luserunde. Dette minte jo veldig mye om Bjørndalens skytekollaps på fellesstarten. Tror Emil hadde for mye fokus på gull og gamblet for mye etter første bommen. Han burde roet seg og ihvertfall sikret bronsemedaljen. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Så på vg tv klipp fra svensk studio etterhvert som svendsen bommet. Jubelen stod i taket hos søta bror. Litt trist med sånn åpenlys skadefryd fra svenske kommentatorer! Endret 22. februar 2014 av Bond007 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Utrolig at dere velger å legge skylden på Bjørndalen når han hadde 0 bom, mens Svendsen klarte hele 5 bom og i tillegg 1 strafferunde. Her bommer du verre enn din navnebror, det er kun Bond007 som legger skylden på Bjørndalen. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Utrolig at dere velger å legge skylden på Bjørndalen når han hadde 0 bom, mens Svendsen klarte hele 5 bom og i tillegg 1 strafferunde. Her bommer du verre enn din navnebror, det er kun Bond007 som legger skylden på Bjørndalen. Yes, merkelig nok er det kun meg som evner å se sammenhengen mellom Bjørndalens svake avslutning og Emils kollaps. Avmed skylappene folkens!!!! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Utrolig at dere velger å legge skylden på Bjørndalen når han hadde 0 bom, mens Svendsen klarte hele 5 bom og i tillegg 1 strafferunde. Her bommer du verre enn din navnebror, det er kun Bond007 som legger skylden på Bjørndalen. Yes, merkelig nok er det kun meg som evner å se sammenhengen mellom Bjørndalens svake avslutning og Emils kollaps. Avmed skylappene folkens!!!! Er ikke vanskelig å se hva du vil fram til, men det blir feil framstille det sånn. Svendsen skal takle å ha løpere rundt seg, det er en del av gamet. Han hadde like godt utgangspunkt som de andre på sin etappe. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Yes, merkelig nok er det kun meg som evner å se sammenhengen mellom Bjørndalens svake avslutning og Emils kollaps. Avmed skylappene folkens!!!! Med en sånn logikk kan en like godt skylde på Bøe-brødrene som ikke greide å gi OEB et større forsprang. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Utrolig at dere velger å legge skylden på Bjørndalen når han hadde 0 bom, mens Svendsen klarte hele 5 bom og i tillegg 1 strafferunde.Her bommer du verre enn din navnebror, det er kun Bond007 som legger skylden på Bjørndalen. Yes, merkelig nok er det kun meg som evner å se sammenhengen mellom Bjørndalens svake avslutning og Emils kollaps. Avmed skylappene folkens!!!! De fleste ser sammenhengen (les mitt tidligere innlegg her), men kun du skylder på Bjørndalen. Det er Emil sin svakhet som gjorde at han bommet 4 ganger på siste stående, ikke Bjørndalens. Gjør oss alle en "Bjørne"tjeneste (tok du an?) å spar oss for oppfølgerne av dine smakløse innlegg. Endret 22. februar 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå