laneZ Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vis dere ser her står muliplier på 8 og dette er en Intel CPU. Dette er tatt fra HW.no og jeg lurer på hvordan de har greid dette ? FSB er jo på 330. Noen som har en forkaring på dette ? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vis dere ser her står muliplier på 8 og dette er en Intel CPU. Dette er tatt fra HW.no og jeg lurer på hvordan de har greid dette ? FSB er jo på 330. Noen som har en forkaring på dette ? De har brukt en "Engineering Sample", altså en CPU med ulåst multiplier. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvis du ser der det står "specification" så ser du at det til slutt står" (ES), det betyr at der er en "Engineering Sample" cpu, som betyr at den har ulåst multiplier... tar jeg ikke helt feil kan denne stilles fra 8-24 på disse cpu'ene.. dette er ikke en cpu du får kjøpt i butikken derimot.. Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Oki. Der lærte jeg noe nytt idag og da ! Lenke til kommentar
Choo Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 men hvor får man tak i engeenering cpu's? vet en kammerat fikk tak i det men ikke hvor. Skulle gjerne hatt en men.. hm.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Tror vel neppe kammeraten din fikk en P4C ES av intel, med mindre han driver en test/review side ala hw.no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå