RuneTh666 Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Har en vennine som har en Packard Bell maskin som jeg har vært så dum å si at jeg skal reinstallere eller harddiskcrasj. Desverre for henne (og meg så har hun bare Vista) og når jeg er inne på Packardbell.no og søker på serienr så kommer det ikke opp noe og når jeg legger modell MX65 så finnes ikke den i listen over modeller, jeg har lastet ned ett PB-program som forteller meg at det er MX65 men det eneste som kommer opp er MX52. Anyway..jeg fikk installert Vista men fikk ikke oppgradert IE og ble stuck med IE7 og når jeg prøvde å oppdatere så fikk jeg beskjed om at versjonen jeg prøvde å installere ikke var støttet (uansett hvilken versjon jeg prøvde). Noen tips om hva jeg skal gjøre for å finne riktige drivere og få oppdatert nettleser (hun ville ha IE :-( ). Er ikke sikker på alder på maskin men med tanke på at den var levert med Vista må den være en del år. Klarer heller ikke finne Win7 drivere så det er liksom ikke noe vits i å kjøpe Win7. 8 er helt utelukket for det rører jeg ikke. Rører egentlig ikke Vista heller og dette blir siste gang jeg rører PB Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Se om du finner noe brukbart av Vista drivere på denne siden (ftp server). Endret 22. februar 2014 av Chavalito 1 Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Takker så mye, Fant lyddriver og ett par andre der som funket. Fikk til slutt levert fra meg skiten :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå