bergetun Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg forstaar ikke hvofor denne ikke koden virker. Jeg har stirret i kode meg kode blind i flere timer for aa preove aa finne feilen men uten hjelp.. Saa naa hennvender jeg meg her til dere for hjelp.. her er koden. $myState = array("VIC","NSW","QLD","SA","NT","TA","ACT","WA"); $myStateFromPost = $_POST["property_state"]; // Can be VIC foreach ($myStat as $state) { if($myStateFromPost == $state) { echo "State: $state selected<br>"; } else { elco "State: $stat<br />"; } } [code] $_POST["property_state"]; Faar en text string fra en drop down box fra en annen siden men problemet ligger ikke der siden jeg har proevd aa sette$myStateFromPost = "VIC"; uten at det har hjulpet .. Her er Error feilen jeg faar Parse error: parse error, unexpected '"' in d:inetpubstudentscpe300218290175part2editproperty.php on line 206 Linje 206 Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 1. elco på linje 206? 2. skal du skrive koden på norsk eller engelsk? stat/state Si hva som er på linje 206, så slipper man å teste koden selv. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 1. elco på linje 206?2. skal du skrive koden på norsk eller engelsk? stat/state Si hva som er på linje 206, så slipper man å teste koden selv. Sorry gutter og jenter.. Diskvask hadde rett det var og slett en skirveleif. Litt for mye vin Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Men denne skal jo uansett virke vel ? [code[ $myState = array("VIC","NSW","QLD","SA","NT","TA","ACT","WA"); $myStateFromPost = $_POST["property_state"]; echo "<select name='property_state'>"; foreach ($myStat as $state) { if($myStateFromPost == $state) { echo "<otion value='$state' selected>$state</option>"; } else { echo "<otion value='$state'>$state</option>"; } } echo "</select>"; [code[ Lenke til kommentar
christt Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 foreach ($myStat as $state) Du mangler en 'e' i navnet på $myStat. Den skal vel være $myState Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå