BMWCoupeFtw Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Yo! Jeg trenger en mikrofon, men skulle helst ha en som jeg kunne festa på Audeze LCD-2 hodetelefonene mine. Vet at det finnes modmic, men dem får jo aldri sakene sine på lager... Noen som har tips til mikrofon jeg kan feste til hodetelefoner? Hva er ellers ett greit headset med god mic? Endret 22. februar 2014 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Et veldig godt headsett er jo Beyerdynamic MMX 300 , men er vel kansje noe i dyreste lage bare for å bruke i spesielle situasjoner når du trenger en mic. Modmic er dog den eneste mikrofonen jeg vet om som du bare kan festes rett på headphones uten noe oppstyr , er diverse frankenstein mods som jeg har sett der de bruker f.eks denne http://dx.com/p/xty-operator-style-earbud-microphone-set-2631#.UxB_f4WeYbc , men er vel ikke noe jeg ville leket så alt for mye med på en LCD-2. Er bordmic helt uaktuelt ? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Jepp bordmic er uaktuelt. Kjøpte Steelseries 9H da dem var på tilbud, men fy fasjan hvilken dårlig lyd. Fatter ikke at man kan selge slikt ræl MMX er jo DT770 med mic om jeg ikke tar feil, men DT770 er ikke det beste når det gjelder gaming har jeg hørt, da det er for mye bass? Ser ut som Sennheiser PC360 er det beste headsettet uten å bruke for mye penger. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Bruker jo selv MMX-300 , å jo stemmer at de er en noe overpriset dt770 med en mic, å har deretter bassen og generelt sett lyden til DT770. At det ikke er det beste når det komme til gaming er jeg egentlig ikke helt enig i, synst nesten det er viktigere at det er litt trykk i spill enn i musikk personlig. At en kansje er i bedre stand til å pinpointe eksakt hvor folk befinner seg i f.eks CS i en litt "tammere" hodetelfon kan jo kansje hende, ikke noe jeg selv igrunnen opplever så betydelig, men så spiller jeg stort sett bare "bråkete" online spill som battlefield, titanfall, ME3 osv der slik kritisk lytting ikke er noen nødvendighet. Kan og nevne at micen som sitter på er veldig god, stort sett bare fått gode tilbakemeldinger fra de jeg snakker med over den. PC360 er vel kansje ikke et så dumt valg , hadde selv PC350 for noen år siden. De fungerte jo greit, noe tamme i bassen, men helt kurant lyd men kansje noe skrikende. Det som irriterte meg var at micen igrunnen var utrolig dårlig, fikk stadig klager fra folk jeg snakket med om det. Men det kan jo hende er noe som er utbedret i 360en. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Hvordan er det med lydkort/forsterker med MMX-300? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Selv kjører jeg de på et Asus xonar essence stx lydkort, da det bare blir oppstyr å ha de koblet til forsterker oppsettet grunnet jeg da må ha en forlengelseskabel fra forsterkeren ned til mic inngangen på datamaskinen, men det skal jo siest at asus lydkortet driver de ypperlig. Jeg har 32 ohms versionen som stort sett kan bli drevet av hva som helst sliktsett. Om jeg ikke tar helt feil leveres den i 2 versioner , ene på 32 ohm og andre på 250 ohm. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 dobbelpost , men kan nevne det at Qpad 1339 er samme hodetelefonen , å er av en eller annen grunn noe billigere nå. https://prisguiden.no/produkt/qpad-qh-1339-professional-headset-103660 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2014 dobbelpost , men kan nevne det at Qpad 1339 er samme hodetelefonen , å er av en eller annen grunn noe billigere nå. https://prisguiden.no/produkt/qpad-qh-1339-professional-headset-103660 Står mellom 1339 og MMX her nå. Prisen nesten det samme. Hva anbefaler du? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2014 Står mellom 1339 og MMX her nå. Prisen nesten det samme. Hva anbefaler du? Det er virkelig ett fett, 1339 hodetelefonen er bare en rebrand av MMX, det er eksakt den samme hodetelefonen så her gjelder det egentlig bare å velge utifra hvilken du liker best utsenede på og eventuelt pris Lenke til kommentar
Pop Skrevet 26. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2014 Om det er samtaler som er målet, Jabra UC Voice 150 Duo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå