Matsern117 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 noen som har en smart ide påhvordan man kan få one smartglass på apple Ipad ? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 noen som har en smart ide påhvordan man kan få one smartglass på apple Ipad ? Akkurat det samme som på iphone. Lag en amerikansk apple id Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Installer dette? https://itunes.apple.com/us/app/xbox-one-smartglass/id736179781?mt=8 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 noen som har en smart ide påhvordan man kan få one smartglass på apple Ipad ? Akkurat det samme som på iphone. Lag en amerikansk apple id er det mulig og gjøre om den apple iden min som jeg har nå til amrikansk. i såfall hvordan ? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 noen som har en smart ide påhvordan man kan få one smartglass på apple Ipad ? Akkurat det samme som på iphone. Lag en amerikansk apple id er det mulig og gjøre om den apple iden min som jeg har nå til amrikansk. i såfall hvordan ? Som jeg sa, lag en ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå