LMH Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Blir spennande å sjå om dei prøver å gå i frå Marit! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Når folk klarer å gå Birken på 54km uten å bytte ski burde løpere med verdens beste smøreteam bak seg klare å gå 30 km. Joda, men det vil framleis kunne gje andre som bestemmer seg for å bytte ein stor fordel. Det kan det, men 30 km er ikke så altfor langt. Den avstanden de har ned er uansett lang, og det er lite som tyder på at de bak vil klare å ta inn igjen noe uansett. Selv om skiene glir bra så hjelper det lite om du er sliten og stiv. Da går man dårligere teknisk og vil tjene minimalt uansett i motbaker. Er vel nedover man vil hente mest, men hvor relevant er det når det ikke er all verdens av bakker å ta inn mange sekunder på? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Trippel norsk på pallen er helt fantastisk folkens! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Kristin skal normalt sett ikke ta dem to andre i en spurt på oppløpet, men antar at rykket kommer en stund før den tid. Uansett så ser det veldig lovende ut for at ho tar en bronse, og jeg tror faktisk at ho er mer enn sjeleglad for å ta en individuell OL-medalje, uansett valør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Kan ikke se for meg noe annet utfall enn at Marit tar dette. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Blir spennande å sjå om dei prøver å gå i frå Marit! Dem vil nok gjøre mye for å få gullet tenker jeg Syntes Therese Johaug skal på første og steira på andre, men det er nok ikke slik det blir tenker jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Når folk klarer å gå Birken på 54km uten å bytte ski burde løpere med verdens beste smøreteam bak seg klare å gå 30 km. De jentene kan sikkert gå med natoplank også, men det går fortere med et nytt par ski...Og det er vel det det hele handler om? Når folk klarer å gå Birken på 54km uten å bytte ski burde løpere med verdens beste smøreteam bak seg klare å gå 30 km. De jentene kan sikkert gå med natoplank også, men det går fortere med et nytt par ski...Og det er vel det det hele handler om? Ja, det går fortere, men hva er poenget med å bytte om skiene er gode? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Kan ikke se for meg noe annet utfall enn at Marit tar dette. Ja, Marit tar nok dette. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 De som byttet er så langt bak at de er ikke sterke nok til å ta innpå noe særlig, er en grunn til at de alt har tapt nærmere et min, når de bytter ski taper de ytterligere 25sec ish. Weng feks byttet er 1.30 ved veksling, så får vi se nå i mål. De tre i tet er så sterke at de kunne gått med smørefrie ski i dag å gruset resten. Klart, i dag har det ikkje så mykje å seie. Litt usikker på den siste påstanden din derimot Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Dette er så herlig! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hjertet sier Kristin; hjernen sier Marit. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Bare fem kilometer igjen! Begynner en langspurt snart tro? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Norge er så suverene! Lenke til kommentar
LMH Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Håpar faktisk mest på Johaug, det viktigaste er at Steira får medalje! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Nå skal det bli spennende å se hva de skal gjøre her Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Nå skal det avgjøres! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Ingen slipper! haha... Det her er rått og se på! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Nå kommer Johaug til å avgjøre. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Bjørgen er fryktelig sterk, hun tar nok denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå