Zeph Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Tøymatte til 10,-kr på IKEA funker like bra som alle andre eg har prøvd. Liker ikkje ein del av de plastmattene Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 fUnc sUrface 1030 4--> Fås kjøpt hos www.microplex.no Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har bestemt meg for en svart steelpad, men jeg finner ingen norske forhandlere. Noen som vet om noen? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Komplett er den eneste norske webshop'en jeg har sett det hos.... Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 du får ingen bedre matter en fUnc...Den er heeeeeeeeelt genial. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 liker funC + intelli 3.0 med (mouse skatez) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har bestemt meg for en svart steelpad, men jeg finner ingen norske forhandlere. Noen som vet om noen? For all del: IKKE kjøp! Når musen din glir over steel-paden får du en ekkel gnisse-lyd som gir meg noen dødsens irriterende frysninger. Besøk www.microplex.no Kjøp deg fUnc sUrface 1030, Mouse Skatez og spray til musematten. Dette er det ULTIMATE du kan få av utstyr til musen. Kanskje du bør kjøpe deg en Mouse Bungee også? Blir kanskje litt dyrt, men verdt det. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Husker ikke om det var func som hadde dette underlaget men; det var en matt metal aktig sak. Anyways, jeg syntes denne var helt grusom. Men speed-pad fra 3dfxcool med Logitech optisk trådløs sak er supert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå