PT Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har hørt rykter om at en lys (hvit?) musematte er best til optiske muser fordi lyse farger reflekterer mer lys. Er dette sant? Isåfall; hvilken lys musematte kan dere anbefale? Jeg har en Logitech MX 700, trådløs og optisk. Beste musen jeg har prøvd PT Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det jeg har hrt er at du sparer batteriet ved bruka vtrådløst utstyr, så du skal enten bruke hvit muematte eller legge musen på et hvitt ark når du er ferdig. Men din påstand er sikkert også rett Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg prøvde å legge A4 ark på helt ren bordflate og stryke kontaktpapir over hele arket og litt utenfor så det var fast i bordet, funket veldig bra! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har en Logitech MX500, sammen med en EverGlide Giganta musmatte. Funker helt topp det Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 fUnc og icemat er det jo mange som er fornøyd med.. selv har jeg mx 500 og ei billig musematte som fulgte med evercom pcen min Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 fUnc og icemat er det jo mange som er fornøyd med.. selv har jeg mx 500 og ei billig musematte som fulgte med evercom pcen minFunker Icemat med optisk mus da? Jeg trodde det var litt problemer med det... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 fUnc og icemat er det jo mange som er fornøyd med.. selv har jeg mx 500 og ei billig musematte som fulgte med evercom pcen minFunker Icemat med optisk mus da? Jeg trodde det var litt problemer med det... Funker helt fint det, har icemat og mx500 selv Speilflater funker ikke helt fint da men icemat er jo ganske frostet Steelpad og dual optical tror jeg er eneste kresjet jeg har vert borti, men dette sier jo produsenten av steelpad ifra om på sine hjemmesider også da Lenke til kommentar
bkak Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Icemat selges jo i bundlen til Intelli 3, så den fungerer nok fint. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Icemat selges jo i bundlen til Intelli 3, så den fungerer nok fint.Det er bare den svarte, og den liker jeg ikke noe særlig. Noen som har erfaringer med den originale Icemat'en og optisk mus? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Den nye musematten til Steelpad er hvit og funker utmerket til optiske mus. Den blir brukt av blant annet sk.swe (cs-klan). Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har en Logitech MX500, sammen med en EverGlide Giganta musmatte. Funker helt topp det hadde eveglide giganta hvit musematte da var min mx500 helt ute og kjøre, virket neste ikke.. men bytta til svart da funka det Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Den nye musematten til Steelpad er hvit og funker utmerket til optiske mus. Den blir brukt av blant annet sk.swe (cs-klan).Jeg var på steelpad sin hjemmeside, men der stod det ingenting om en hvit musematte... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 MX700 og sort Func1030 fungerer alldeles glimrende. Batteriene holder ikke noe lengre når jeg bruker blå matte i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg bruker en mx700 i kombinasjon med "speedpad"140kr. fra 3dfxcool.no.. Veldig bra kombo! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Icemat selges jo i bundlen til Intelli 3, så den fungerer nok fint.Det er bare den svarte, og den liker jeg ikke noe særlig. Noen som har erfaringer med den originale Icemat'en og optisk mus? Den blanke "standard" icemat-en fungerer ikke med optiske mus. Det er jo en grunn til at det bare er den svarte som bundles med intellimouse 3.0... Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Den nye musematten til Steelpad er hvit og funker utmerket til optiske mus. Den blir brukt av blant annet sk.swe (cs-klan).Jeg var på steelpad sin hjemmeside, men der stod det ingenting om en hvit musematte... Var der inne selv og fant den ikke, men jeg vet at den finnes Har selv sett bilder av den i bruk på Schroet Kommando Ble masse oppstyr da folk fant ut at sk hadde byttet fra func til steelpad. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Den nye musematten til Steelpad er hvit og funker utmerket til optiske mus. Den blir brukt av blant annet sk.swe (cs-klan).Jeg var på steelpad sin hjemmeside, men der stod det ingenting om en hvit musematte... Var der inne selv og fant den ikke, men jeg vet at den finnes Har selv sett bilder av den i bruk på Schroet Kommando Ble masse oppstyr da folk fant ut at sk hadde byttet fra func til steelpad. Kanskje det var en moddet steelpad Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Fikk tak i et A3 millimeter ark som en kompis av meg laminerte med matt film... Fungerer helt perfekt :-) Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg har en sort Func og den fungerer helt perfekt sammen med min mx500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå