Gå til innhold

[Løst] Hvit musematte til optisk mus?

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt rykter om at en lys (hvit?) musematte er best til optiske muser fordi lyse farger reflekterer mer lys. Er dette sant? Isåfall; hvilken lys musematte kan dere anbefale? Jeg har en Logitech MX 700, trådløs og optisk. Beste musen jeg har prøvd :woot:

PT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fUnc og icemat er det jo mange som er fornøyd med.. selv har jeg mx 500 og ei billig musematte som fulgte med evercom pcen min
Funker Icemat med optisk mus da? Jeg trodde det var litt problemer med det...

Funker helt fint det, har icemat og mx500 selv

Speilflater funker ikke helt fint da ;) men icemat er jo ganske frostet

Steelpad og dual optical tror jeg er eneste kresjet jeg har vert borti, men dette sier jo produsenten av steelpad ifra om på sine hjemmesider også da

Lenke til kommentar
Den nye musematten til Steelpad er hvit og funker utmerket til optiske mus. Den blir brukt av blant annet sk.swe (cs-klan).
Jeg var på steelpad sin hjemmeside, men der stod det ingenting om en hvit musematte...
Lenke til kommentar
Icemat selges jo i bundlen til Intelli 3, så den fungerer nok fint.
Det er bare den svarte, og den liker jeg ikke noe særlig. Noen som har erfaringer med den originale Icemat'en og optisk mus?

Den blanke "standard" icemat-en fungerer ikke med optiske mus. Det er jo en grunn til at det bare er den svarte som bundles med intellimouse 3.0...

Lenke til kommentar
Den nye musematten til Steelpad er hvit og funker utmerket til optiske mus. Den blir brukt av blant annet sk.swe (cs-klan).
Jeg var på steelpad sin hjemmeside, men der stod det ingenting om en hvit musematte...

Var der inne selv og fant den ikke, men jeg vet at den finnes :yes: Har selv sett bilder av den i bruk på Schroet Kommando Ble masse oppstyr da folk fant ut at sk hadde byttet fra func til steelpad.

Lenke til kommentar

Var der inne selv og fant den ikke, men jeg vet at den finnes :yes: Har selv sett bilder av den i bruk på Schroet Kommando Ble masse oppstyr da folk fant ut at sk hadde byttet fra func til steelpad.

Kanskje det var en moddet steelpad :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...