Gå til innhold

Synkronisere Oppgaver fra Outlook Exchange til Xperia Z1


Anbefalte innlegg

:) Eg hadde Samsung S4. Den synkroniserte fint både Mail, Avtalar, Kontakter og Oppgaver mot jobben sin Outlook Exchange server. Veldig nyttig for meg å kunne legge inn nye oppgåvar på telefonen mens eg var i farta eller på eit møte.

 

:hmm: Men min ny Xperia synkroniserer berre Mail, Avtalar og kontakter - IKKJE Oppgaver. Skikkeleg nedtur. Hadde eg visst dette, hadde eg ikkje kjøpt den telefonen. Fins det ei løysing?

 

Ottgrims

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg tok og sjekka dette på mitt Nexus 7 nettbrett. Dette har jo rein Android oppdatert til siste versjon. Her blir også berre Mail, Avtaler og Kontakter synkronisert, Ikkje Oppgaver. Det ser altså ut til at Google ikkje har tatt med Oppgaver i sin reine Android versjon av Active Sync. Samsung har nok lagt til dette sjølv i si tilpassing av Android.

Lenke til kommentar

Du må bruke et annet mail/calender program.

Touchdown anbefales av mange. I tillegg til Exchange Tasks er det også tatt med Notes og sms sync mot exchange 2010.

 

Kan prøves i 30dg.

Lisens 120 nok.

 

 

http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=touchdown%20android%20support&source=web&cd=3&ved=0CC8QFjAC&url=https%3A%2F%2Fplay.google.com%2Fstore%2Fapps%2Fdetails%3Fid%3Dcom.nitrodesk.droid20.nitroid%26hl%3Den&ei=k5YMU9aqOI_L0AWmqIDQBA&usg=AFQjCNFenltp463t2XhjHHdGeQj2i7_2sg&sig2=Zi43rNgiQ4Nfg3s9PFwjnw&bvm=bv.61725948,d.d2k

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

 

Er i testperiode på denne no. Den bruker tydelegvis ikkje android sin ActiveSync, men har ActiveSync sjølv, som også tar oppgaver. Trur dette blir løysinga, men strever litt med brukergrensesnittet, slå av lydalarm og liknande. Finn det vel ut og da er den absolutt verd 120 kroner for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...