hans jakob Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Gjentatte problemer med cs6. Får åpnet bilde i sc6, lag vises, men stort bilde vises kun når jeg høyre klikker å flytter på det. forsvinner når jeg slipper. Eksempel fra you tube: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Prøv å deaktivere hardware grafikkakselerasjon. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Virker som om du har gjort en forandring i Workspace. Den forandringen blir ikke slettet selv om du re-installerer CS, med mindre du klarer å rense ut maskinen for alt som har med Adobe å gjøre (ikke lett). Gå; Edit>preference>Interface og sjekk at at "Auto-show hidden panels" har en hake i boksen sin. Resten av den rekken burde i utgangspunktet ikke ha haker. Rett nedenfor; Klikk på "Restore Default Workspace". I top menyen på CS, gå til; Windows> Workspace > å se at Essentials (default) har en hake. Re-start CS. Beste forslagene jeg kunne komme opp med basert på de få opplysningene du har kommet med. Hvis dette ikke virker så foreslår jeg at du legger ut screenshots av alle panelene i Preference + det samme med Winndows>Workspace menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå