Datasmurf Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Etter mange års leting, fant jeg endelig noen som solgte mitt favoritt-snowboard-spill til PC på nettet. Kjøpte det i det jeg fant det for $5 og det kom etter 10 dager. Gleden var stor da jeg åpnet pakken i sted og så at det var spillet. Poppet det rett inn i DVD-ROM-en, og prøvde å installere. Fungerte ikke. Ikke med kompatibilitetsmodus for XP / 2k / 98 heller. Fyrte opp virtuell maskin, først med XP, der fikk jeg installert det, og gleden var stor over endelig å kunne spille dette herlige spillet igjen. Men neida. Etter at installasjonen gikk gjennom, var det ikke snakk om å få spille. Det skjedde faktisk ingenting. På nytt prøvde jeg med kompatibilitetsmodus for tidligere versjoner, men neida. Fyrte så opp Win 2K i virtuell maskin, installerte også her, og prøvde på nytt, men neida. Ikke her heller. Vet noen av dere hvordan jeg kan få spilt dette herlige spillet fra slutten av 90-tallet på maskina mi i 2014, og om det i det hele tatt er mulig uten å bygge en gammel PC og legge inn 98 / 2k? Lenke til kommentar
Garmroth Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Vet dessverre ikke, men ville bare poengtere at det spillet der.. Det var så episk Kjørefølelsen var noe av det beste husker jeg! Håper du får det til snart og får mimra litt i slengen! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 du kan prøve og dualboote windows XP og windows 7/8? Viss du får installert driverne til skjermkortet ditt så burte de gå fra i teorien Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Det er jo alltids en mulighet, får se om jeg ikke finner igjen XP, samt en HDD med litt plass til et ekstra OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå