kandinsky Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Krem! La meg legge til: 66% possesion og 90% pasningstreff. Sterke tall egentlig. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Rooney må være dagens heldigste gutt. Fikk drakta til selveste Jonathan Parr. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Det som også er deilig er at INGEN kan komme å si at det var en ufortjent seier, eller at vi vant på flaks. Vi var faktisk soleklart best. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Regner med at Kagawa ble spart til jeg CL-kampen, da Mata ikke får spilt. Om han ikke starter den dog, så punger jeg ut for fyren selv, og gir ham en fast plass i 10ern på lokallaget. Uendelig frustrerende at Moyes lar en så deilig fyr råtne på benken. Endret 22. februar 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Pasninger: 665Pasningssikkerhet: 89,9%Deilig å vinne når man sitter igjen med følelsen av at dette var en middelmådig prestasjon. Med litt forbedringer så kan det bli bra på sikt! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Regner med at Kagawa ble spart til jeg CL-kampen, da Mata ikke får spilt. Om han ikke starter den dog, så punger jeg ut for fyren selv, og gir ham en fast plass i 10ern på lokallaget. Men 10 minutter ville vel gjort mer godt enn vondt? Med mindre det ble en skade selvfølgelig. Han trenger jo kamptrening han også. Ville vært greit å få kjenne litt på hvordan det var å spille fotballkamp igjen før han blir kastet inn i ilden. Tenker jeg da Endret 22. februar 2014 av G27 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Den statistikken sier jo absolutt ingenting når man møter laget i serien med minst ballbesittelse og med Tony Pulis som sjef. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Men 10 minutter ville vel gjort mer godt enn vondt? Med mindre det ble en skade selvfølgelig. Han trenger jo kamptrening han også. Ville vært greit å få kjenne litt på hvordan det var å spille fotballkamp igjen før han blir kastet inn i ilden. Tenker jeg da Selvsagt, men nå har sjelden byttene til Moyes gitt mye mening. Hver eneste gang vi har ledet, så er det Giggs som er blitt satt innpå. Endret 22. februar 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Den statistikken sier jo absolutt ingenting når man møter laget i serien med minst ballbesittelse og med Tony Pulis som sjef. Støtter den. 66% er helt normalt mot Pulis-lag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Kagawa får ikke innhopp etter 0-2 borte mot Pulis en gang. Det som skuffer mest på en ellers god dag (Everton tapte, vi vant). Håper på en god søndag for oss med Spurs og Liverpool fuck-ups. Hva er sjansen vil dere si? Kan det skje? 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Kagawa får ikke innhopp etter 0-2 borte mot Pulis en gang. Det som skuffer mest på en ellers god dag (Everton tapte, vi vant). Håper på en god søndag for oss med Spurs og Liverpool fuck-ups. Hva er sjansen vil dere si? Kan det skje? 1 av de to får garantert ikke 3-poeng. Hvor lenge siden er det United, Chelsea, Pool, Tottenham og City alle fikk med seg 3 poeng? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Problemet med den tesen er jo at det stort sett har vært United som ikke har fått de gangene.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå