Gå til innhold

Kamptråd - Crystal Palace vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at Kagawa ble spart til jeg CL-kampen, da Mata ikke får spilt. Om han ikke starter den dog, så punger jeg ut for fyren selv, og gir ham en fast plass i 10ern på lokallaget. Uendelig frustrerende at Moyes lar en så deilig fyr råtne på benken.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Regner med at Kagawa ble spart til jeg CL-kampen, da Mata ikke får spilt. Om han ikke starter den dog, så punger jeg ut for fyren selv, og gir ham en fast plass i 10ern på lokallaget.

Men 10 minutter ville vel gjort mer godt enn vondt? Med mindre det ble en skade selvfølgelig. Han trenger jo kamptrening han også. Ville vært greit å få kjenne litt på hvordan det var å spille fotballkamp igjen før han blir kastet inn i ilden. Tenker jeg da :)

Endret av G27
Lenke til kommentar

Men 10 minutter ville vel gjort mer godt enn vondt? Med mindre det ble en skade selvfølgelig. Han trenger jo kamptrening han også. Ville vært greit å få kjenne litt på hvordan det var å spille fotballkamp igjen før han blir kastet inn i ilden. Tenker jeg da :)

Selvsagt, men nå har sjelden byttene til Moyes gitt mye mening. Hver eneste gang vi har ledet, så er det Giggs som er blitt satt innpå.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Kagawa får ikke innhopp etter 0-2 borte mot Pulis en gang. Det som skuffer mest på en ellers god dag (Everton tapte, vi vant). Håper på en god søndag for oss med Spurs og Liverpool fuck-ups. Hva er sjansen vil dere si? Kan det skje?

1 av de to får garantert ikke 3-poeng. Hvor lenge siden er det United, Chelsea, Pool, Tottenham og City alle fikk med seg 3 poeng?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...