Mr. President™ Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Bortefansen er fantastiske Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Av prinsipp hater jeg alle lag ledet av Tony Pulis. Måtte alle lag som ansetter han rykke ned. Ironisk nok har han aldri noensinne rykket ned. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Sitter bare å venter på 1-1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Sitter bare å venter på 1-1 Sier 0-2 jeg. 2 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Roooooooney!!! For et mål!! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Rekkevidden og refleksen til DDG er den beste av alle. Unik spiller. Deilig med Rooney-goal. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Faen, Persie fortjente den! Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Nå begynner det å ligne noe ! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Av prinsipp hater jeg alle lag ledet av Tony Pulis. Måtte alle lag som ansetter han rykke ned. Ironisk nok har han aldri noensinne rykket ned. Som regel er jo lagene han leder gode defensivt, for de jobber jo godt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Småmedfølger på en mobil. Bra eg ikke ser kampen skikkelig, for da spiller united ræv. Hvordan er det i dag? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ikke så verst. Fellaini har faktisk vært god. Fortsett å ikke følge med skikkelig på kampen. Kanskje vi klarer 4. plassen da Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Småmedfølger på en mobil. Bra eg ikke ser kampen skikkelig, for da spiller united ræv. Hvordan er det i dag? Første kampen vi dominerer OG setter sjanser på lenge. Har trilla mye på tvers, men etter første målet åpnet det seg opp og det går fortere fremover. Fellaini har vært god, og sentralt har det fungert fint. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Småmedfølger på en mobil. Bra eg ikke ser kampen skikkelig, for da spiller united ræv. Hvordan er det i dag? Fellaini har vært god. Adnan er krem og som alltid vår beste/viktigste (offensive) spiller, Smalling har vært stødig (uniteds beste forsvarsspiller denne sesongen?), DDG er en katt, jeg er tydeligvis bifil og Rooney hadde en fin scoring. Resten av laget var middelmådig og Michael Oliver var plettfri (gjesp). Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Jævlig deilig med seier. Definitivt masse som skal forbedres, men dette var godt. Herlig Rooney mål. Krem. Synd Kagawa ikke fikk spille. Skjønner ikke hvorfor Giggs spiller fotball foran en spiller som Kagawa, men det er uansett ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå