Sfinx Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Tenkte jeg skulle anskaffe meg en Sony Ericsson T610 i dag.. med videreføring av abonnemantet mitt.. det til den nette summen av 1298,- hos Spaceworld.. Blir dette et bra kjøp? Det burde være ett utrolig bra tilbud til den prisen da! Eller ligger det noen andre telefoner til bedre pris ved videreføring av abonnemant ute til rundt den prisen som burde lønne seg å kjøpe? Jeg burde vel egentlig gå for den SE T610 tenker jeg! 1298,- er billig for så mye teknologi da!! Eller? -Sfinx Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Kameradelen og blåtann er ikke så altfor viktig for meg.. det er jo kult å ha.. men ikke et must.. Har hatt 6610 før.. den ble stjålet.. og likte den veldig godt! Har tenkt veldig mye på om jeg skal kjøpe T610 eller 6100..men er i tvil.. Hva tror dere.. -Sfinx Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Bluetooth er jo noe av det bedre med telefonen hvis du ønsker å overføre filer mellom PC og T610 Beste telenfonen jeg noen gang har hatt !!! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Enig. En knallbra telefon, og mye for pengene! Menneh... kanskje... kutte ned på... eh... punktumene..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå