Kennet_H Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Hei. Har aldri testet dette før, men en jeg kjenner har windows 8 på en bootable usb minnepenn. Vil jeg kunne kopiere filen(e) fra hans minnepen(bootable). over til min minnepenn, for så, når jeg kommer hjem, bruke et program som lar meg boote fra min minnepenn? Eller må jeg bruke et eget program til og klone minnepennen? Håper folk fortår hva jeg spør om? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Du skulle jo helst bare hatt en Windows 8 ISO og brukt f.eks WinToFlash for å legge det over på minnepenn. Om du klarer å klone hans minnepenn, så vil det nok virke. Å bare kopiere filene tror jeg ikke vil fungere. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Stemmer:) så det jeg lurer på er om han minnepenn, som allerede er gjort bootable, vil dukke opp i min datamarskin, med iso filen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Den vil vises. Alt som har et filsystem skal vises. Men du vil ikke se ISO filen, det er ikke den som ligger på minnepennen. WinToFlash har 'pakket opp' ISO filen og lagt innholdet der det skal. Men merk at det ikke er det samme som at du selv åpner en ISO fil og kopierer filene den inneholder. WinToFlash gjør mer enn det. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Ok, så det er ingen måte å ovetføre hans windows, til min penn, uten bruk av egene programvare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå