OlaHaldor Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg vurderer å kjøpe tre skjermer til bruk med nVidia surround, og har foreløpig landet på Dell U2414H som har Display Port 1.2, og skal etter sigende ha mulighet for daisy chaining. Jeg mente meg habil på å søke, men jeg greier ikke finne ut om det er Display Port 1.2 på Titan - produktsiden på GeForce.com sier bare Display port. Videre lurer jeg på om det vil la seg gjøre å kjøre nVidia Surround via en display port fra skjerm til skjerm med Titan i det hele tatt, eller om man er nødt til å ha DVI, HDMI osv. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Titan støtter displayport 1.2 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Herlig! Men hvor har du infoen fra? Synes det er rart det ikke nevnes på Geforce-siden. Da gjenstår i så fall det neste spørsmålet; om man kan daisy chain tre skjermer med DP og bruke til surround. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Herlig! Men hvor har du infoen fra? Synes det er rart det ikke nevnes på Geforce-siden. Da gjenstår i så fall det neste spørsmålet; om man kan daisy chain tre skjermer med DP og bruke til surround. han har 2 titan selv står i signaturen Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Det kommer ikke frem i mobilutgaven av forumet. men kjekt å vite! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Skal du ikke ha Titan Black edt Nizzen? Eller beholder du de `skrøpelig` stantard edt? Haah Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Skal du ikke ha Titan Black edt Nizzen? Eller beholder du de `skrøpelig` stantard edt? Haah Hvorfor kjøpe Titan Black når 780 Ti Classified leverer bedre spillytelse og koster mindre? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Skal du ikke ha Titan Black edt Nizzen? Eller beholder du de `skrøpelig` stantard edt? Haah Hvorfor kjøpe Titan Black når 780 Ti Classified leverer bedre spillytelse og koster mindre? Cause it is fun, To own the ultimate!? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Skal du ikke ha Titan Black edt Nizzen? Eller beholder du de `skrøpelig` stantard edt? Haah Hvorfor kjøpe Titan Black når 780 Ti Classified leverer bedre spillytelse og koster mindre? Cause it is fun, To own the ultimate!? sysn eg har sett at nizzen har kjøpt seg 780 ti classyfied KINGPIN Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Kan vi holde oss til tema, og ta praten om hva hver enkelt handler i en egen diskusjon? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Skjermene er kommet og er satt opp. nVidia Surround vil ikke fungere med DisplayPort og daisy chain. Endte opp med å koble HDMI på to av skjermene og DisplayPort på èn. Nydelig oppsett med så smal kant på skjermene. Helt vilt! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Skjermene er kommet og er satt opp. nVidia Surround vil ikke fungere med DisplayPort og daisy chain. Ville skjermene i det hele tatt fungere i daisy chain? Er ikke spesielt overrasket over at Nvidia Surround ikke fungerte Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Daisy chain fungerer i Windows ja. Èn DP ut fra maskin inn i første skjerm, DP fra #1 til #2, og fra #2 til #3. Det utvider skrivebordet slik at man får tre individuelle skjermer - men ikke sånn at man kan kjøre eksempelvis bilspill e.l. på alle tre skjermene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå